Onderwerp: Zomaar om ikea bolletje uit te testen

Gevuld met bc,vier vruchten jam en een laagje chocolade. Ben benieuwd hoe dat smaakt 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zomaar om ikea bolletje uit te testen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Gevuld met bc,vier vruchten jam en een laagje chocolade. Ben benieuwd hoe dat smaakt 
Die ziet er leuk uit!
Hij klinkt iig wel lekker, eet smakelijk alvast! 
wat een leuk probeerseltje
en idd erg leuke kleuren.
Schattig zeg!
Hoi,
Hij is prachtig zeg!
Nou was ik gister in de webshop al aan het zoeken, maar vind het moeilijk het juiste bloemetje te vinden.
Deze vind ik precies het goede maatje, mag ik even een link met deze bloemetjes?
Alvast bedankt.
nou, voor een probeersel?? Erg leuk!!! en idd die bloemetjes zijn schattig! Ik wil ook wel graag die link hier terug vinden! thnx!!
groetjes Ellen
Wat een schattig bolletje!!
Mooi gedaan, leuke kleurtjes!
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=706
Het zijn deze uitstekers. Heb de set gekocht maar je kan ze ook los kopen. Heb de 2 kleinste gebruikt
mooi!
heb je het kleinste bolletje gebruikt??
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=706
Het zijn deze uitstekers. Heb de set gekocht maar je kan ze ook los kopen. Heb de 2 kleinste gebruikt
helemaal goed! dank je wel, ga ze direkt bestellen..nu nog een reden voor een taart haha 
grtzz Ellen
Lekker lekker lekker. Ik woon zowat naast de ikea, maar kon de schaaltjes niet vinden, ben al 4 keer wezen kijken ...
Ik heb de 12 cm gebruikt.
Was eerder geweest toen hadden ze ze ook niet maar nu waren er, in Delft, weer genoeg.
super schattig zeg 
dat is erg mooi!
erugggg mooiekker..
Een erg leuk bolletje..........
Hij is ook al is hij zomaar erg leuk
Leuk zeg en zulke mooie kleurencombi.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zomaar om ikea bolletje uit te testen