1

Onderwerp: hoi

ik heet dus cindy,ben 35 jaar en woon in etten-leur( brabant)met mijn man en 2 kindjes.Storm van 14 maanden en Sterre van 9 weken.we hebben ook nog een puppy en ik heb een dochter van 16 die half bij mij woont en half bij haar papa.
ik heb in jan.een workshop stapeltaart gedaan omdat ik heel graag zelf mijn bruidstaart wilde maken ( ik ben 16 mei getrouwd)
en ja...ben nu een beetje verslaafd.ik deed altijd al veel met fimo...en dit lijkt er wel een beetje op,alleen kun je dit eten....
ik hoop nog veel workshops te kunnen volgen,er komt namelijk heel veel info op je af als je op het forum kijkt en dan denk ik...oww wat leuk dat wil ik ook leren en dat wil ik ook proberen...maar veel dingen durf ik niet goed aan omdat ik echt nog nooit wat gebakken heb van te voren zeg maar...zelfs geen appeltaart :)
ik ga zeker op 25 okt naar hilversum en hoop dan weer een hele hoop te leren en te zien
heel veel groetjes
cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

2

Re: hoi

He Cindy! Welkom op het forum. Leuk dat je al wat gemaakt hebt en dat je helemaal de smaak te pakken hebt.
Ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar je bruidstaart. Heb je geen fotootje?

hoi hoi
ja hoor hij staat bij de show off ergens :)
groetjes cindy

Van Cindy , workshopruimte en taart(web)winkel in etten-leur, kom gezellig eens langs.

4

welkom hier op het forum en ik ga ff je taart opzoeken ben benieuwd

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Welkom hier en ben benieuwd naar je bruidstaart...ga het gelijk opzoeken :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

hoi hoi, leuk je hier tegen te komen, had je bruidstaart gisteren al gezien :thumb:

7

welkom hier cindy

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

8

welkom cindy :)