1

Onderwerp: Paar vraagjes...

Hai..

Ik heb en paaar vraagjes, morgen ga ik aan me taart beginnen en nou was mijn vraag met wat smeren jullie de taart nou in????
Ik bedoel als de taart af is en gevuld, dan gaat er iets helemaal over heen en dan de fondant...wat gebruiken jullie??:)
Ja doe dit net...duss weet nog weinig..

Ook heb ik mmf gemaakt en zowaar gelukt, maar ik vind het heel flexibel, klopt dat..Het gaat gauw terug naar zijn eigen vorm..of heb ik nou wat fout gedaan?

en met wat bekleden jullie je taart het liefst, gewone fondant of mmf?

Wat een vragen he, had er eigenlijk nog meer, maar zal me in houden hahaha

Bedankt alvast,
groetjes chantal

2

Re: Paar vraagjes...

Welkom op het forum! Je vragen zijn inderdaad beginnersvragen en logisch dat je ze stelt. Als je de FAQ hiernaast gebruikt vind je al heel veel antwoorden op je vragen.
En gebruik ook eens de zoekmachine hier op het forum.  Heel veel vragen zijn al eens eerder gestelt en zo kun je meerdere antwoorden lezen van mede forummers.

Nu ik toch an het tikken ben ;)
Je smeert af met botercreme
Zelfgemaakte MMF 'springt' inderdaad een beetje terug in zijn vorm. Goed uitrollen!
En heel goed kneden vantevoren.

waarmee je het liefst bekleed? Dat is toch een kwestie van smaak en ervaring.
Kijk voor dit onderwerp maar eens in de zoekmachine ;)

3

Dank je wel....Ik ga eens even snuffelen:)

En dan pas weer vragen stellen hahahaha

4

Voor de botercreme heb ik gebruikt: 100/150 gr. roomboter, 200 gr. poedersuiker en twee eetlepels (ongeveer) melk. Goed mixen. Werkte prima (en ik had een vrij natte vulling en die is er niet doorheen gekomen).

Succes!

Kim's Taartjes! Wat zullen we vandaag weer eens verzinnen om te kunnen bakken?