1

Onderwerp: aardbeien-slagroom-chocolade?

Hoi hoi,

Ik ben nog beginner maar wil even indruk maken met een super lekkere (en hopelijk ook mooie) taart.
Ze houden erg van aardbeien, slagroom (of gele room) en chocolade.
Dat heb ik al uren hier op het forum gezocht en zie van alles lekkers maar hoe kan ik deze drie combineren.
Ik wil de taart bekleden met fondant en een puzzelplaatje.
Ik zou graag willen dat hij niet mega zoet wordt of dat hij mega zwaar valt.
Hebben jullie ideeen hoe ik dit het beste kan aanpakken en welke recepten ik het best kan gebruiken (die te doen zijn voor een beginner)

Onwijd bedankt alvast!

2

Re: aardbeien-slagroom-chocolade?

Laagje (slag)room met verse aardbeien en een knapperig chocoladelaagje als tweede laag (of nutella door de botercr

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

3

Laagje slagroom met kleien stukjes aardbeien of aardbeienjam.
En een laag met botercreme(met chrispy chocoladeblolletjes erin).....erg lekker!!

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

Hoi,

Of wat dacht je van banketbakkersoom met sinaasappelsap aanmaken met verse aarbeien er tussen en chocoladebotercreme en (evt.hagelslag) in de volgende laag, is ook erg lekker!

5

Wow,
Dank jullie wel voor de snelle/lekkere reacties.
Wat bedoelen julliem et knapperig chocolade laagje? Chocolade smelten er op doen en dan wordt hij weer hard en knapperig? Of ben ik nu iets heel raars aan het zeggen.
Kan je aardbeien wel door de slagroom doen, wordt het dan niet heel nat? of is dat juist heel lekker?

Groetjes

Dat is juist heel lekker!

Van die chocolade weet ik niet, nog nooit gedaan...

Groetjes Renske

choco idd smelten en er dan opsmeren en uit laten harden. is echt waan zinnig lekker

We are human beings, not human doings.