1 Laatst bewerkt door Dorieke (24-08-2008 21:17)

Onderwerp: Vrolijke kroontjes

Onze oudste dochter Emma vierde gister verlaat haar feestje. Ze was 7 geworden in de vakantie en ging lekker feesten bij een binnenspeeltuin. Een taart had ze al gehad en nu dus cakejes. Geheel geinspipikt van Marlies en van het forum :-)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CWPRGTY3.jpg

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

2

Re: Vrolijke kroontjes

Hey........................heb ik die strakjes ook al niet gezien in mijn album.
Vind mooie frisse kleuren. Daarom vielen ze mij daarstrax ook gelijk op!

3

inderdaad h

4

Wat een vrolijke cuppies! Die kroontjes moet ik binnenkort toch ook maar 'ns gaan maken! Net zoals die 386 andere dingen die nog 'moeten'!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

5

Heel vrolijke en kleurig...gefeliciteerd met je dochter ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Hele mooie vrolijke cc`s met mooie kroontjes.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Gefeliciteerd en die kroontjes maken de cc's erg vrolijk!

8

Dat ziet er zeker vrolijk uit. Ik word er helemaal blij van...

9

Mooi en ja, heel vrolijk :Y

xxx

10

Ik zie regelmatig kroontjes voorbij komen maar hoe worden die nu toch gemaakt? hier ook alweer van die mooie exemplaren!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

11

JanetGL schreef:

Ik zie regelmatig kroontjes voorbij komen maar hoe worden die nu toch gemaakt? hier ook alweer van die mooie exemplaren!

Ik had op ruitjespapier een sjabloontje gemaakt, uitgesneden en dan aan elkaar geplakt. Als je zorgt dat aan de buitenkanten een halve punt komt kan je die aan elkaar plakken en dat wordt dan 1 punt. Als je goed naar het kroontje op het middelste cakeje kijkt zie je de "lasnaad" :-)

groetjes,

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

12

Mooie cakejes hoor. Lekker vrolijk!!

Groetjes Janny

13

Vrolijke cc's!

14

Hartstikke leuk, staat ook nog altijd ook op mijn lijstje om kroontjes te maken. Bedankt voor de goede tip met die halve punt bij het kroontje.

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

15

Wat een schatjes, helemaal leuk.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

mooi gedaan die kroontjes. Vind dat zo knap dat gedraaide met die 2 kleuren, is daar een bepaalde "term" voor zodat ik het ergens uitgelegd kan vinden ???

17

dtmslingerland schreef:

mooi gedaan die kroontjes. Vind dat zo knap dat gedraaide met die 2 kleuren, is daar een bepaalde "term" voor zodat ik het ergens uitgelegd kan vinden ???

Ik heb nu gewoon twee strengen gemaakt met de sugargun en geprobeerd in elkaar te draaien. Goed oefenen :-) Als je drie kleuren doet heb ik begrepen dat het handigst de drie strengen in een soort "mercedesster" te leggen en dan te draaien, heb ik nog niet geprobeerd.

groetjes

Dorieke

18

heel leuk en vrolijk :)

19

Ze zijn prachtig, zo vrolijk! Gefeliciteerd nog!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

20

Ziet er erg leuk en vrolijk uit zeg. En ja van die mooie gedraaide kleuren. Maar zo'n sugargun voor sinterklaas vragen denk ik.

Groetjes Rineke

bedankt voor de uitleg Dorieke !

22

mooi!

groetjes José

23

Helemaal geweldig, zo vrolijk!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

24

Dorieke schreef:
JanetGL schreef:

Ik had op ruitjespapier een sjabloontje gemaakt, uitgesneden en dan aan elkaar geplakt. Als je zorgt dat aan de buitenkanten een halve punt komt kan je die aan elkaar plakken en dat wordt dan 1 punt. Als je goed naar het kroontje op het middelste cakeje kijkt zie je de "lasnaad" :-)

groetjes,

Dorieke

Thanks!!!

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

25

Wat leuk! Mijn dochter wordt in Oktober 7 en dit vind ik een erg leuk idee!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.