1

Onderwerp: zonnig vakantietaartje

Van de week kwam de dochter van mijn vriendin op visite en hebben we cakejes gemaakt ( zie cupcake parade). Ik zelf had nog een kapsel liggen en daar wilde ik even mee oefenen. Omdat het regende, wilde ik er iets zonnigs van maken. Vind hem wel grappig. Wel een beetje dom was ik. Het zand wilde ik eerst maken met nougatinne, maar die had ik niet meer. Opeens dacht ik aan de kandijsuiker. Maarja, wat doet suiker als het in aanraking komt met water? Juist, smelten. Gelukkig viel het mee, maar een beetje dom vond ik het wel.
Een minitaartje gevuld met botercreme en viervruchtenjam. Meestal gebruik ik aardbeienjam. Maar nu dit geprobeerd en vond dit veel lekkerder. Beetje verfrissend in combinatie met de zoete botercreme en marsepein. De aardbeienjam is al zo zoet.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PS3F4VMI.jpg

2

Re: zonnig vakantietaartje

Ziet er gezellig uit! Lief beertje. :D

3

Och wat een leukie ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Leuk taartje!!

5

Ziet er heel leuk uit,hier mag het zonnetje ook nog wel een paar dagen schijnen.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

6

Leuk gedaan !!

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

lief!!

groetjes José

8

Hihihi, die bikini :lol:
Leuk :)

xxx

9

Lief :)

10

Lief taartje!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

11

Leuk geoefend! Hij ziet er inderdaad zonnig uit :Y

12

Wat lollig, dat beertje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.