Onderwerp: afscheidskadootje voor de juf
De vakantie is alweer bijna voorbij, maar deze traktatie had ik als afscheidskadootje voor de juf van mijn zooontje gemaakt voor het begin van de zomervakantie.
Gevuld met aarbeienjam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » afscheidskadootje voor de juf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De vakantie is alweer bijna voorbij, maar deze traktatie had ik als afscheidskadootje voor de juf van mijn zooontje gemaakt voor het begin van de zomervakantie.
Gevuld met aarbeienjam.
heel erg leuk
Leuk gedaan, mooi blik ook!
Heel leuk gedaan
Oh wat leuk! Mag ik 'm ook 's in de klas, hihi! Wat een schitterend trommeltje! Mag ik zo brutaal zijn: waar heb je die gevonden? Echt een schitterend (& lekker!) cadeau.
Heb je de bloemetjes erin ge'stempeld' met dezelfde plunger als de bloemetjes die er op liggen? Ziet er erg leuk uit!
groetjes Sas
Oh wat leuk! Mag ik 'm ook 's in de klas, hihi! Wat een schitterend trommeltje! Mag ik zo brutaal zijn: waar heb je die gevonden? Echt een schitterend (& lekker!) cadeau.
Heb je de bloemetjes erin ge'stempeld' met dezelfde plunger als de bloemetjes die er op liggen? Ziet er erg leuk uit!groetjes Sas
Dat blik kwam bij de Xenos vandaan. Ze waren in de uitverkoop in verschillende maten en prijzen (deze was geloof ik 50 cent).
De bloemetjes heb ik inderdaad gestempeld met de plunger. Vind die matjes er leuk, maar wil ze (nog) niet komen. Ben gaan experimenteren hoe ik zoiets zelf kon doen.
Idee, mag je gerust gebruiken hoor, maar dan wil ik wel het eindresultaat hier zien (haha)
Er mooie cc`s en wat een leuk blik..
WOW, leuk idee!! En die koektrommel (in dit geval, cc's-trommel..:D) is heel toepasselijk!
leuk hoor, zal de juf vast heel blij mee zijn
Mooi!
xxx
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » afscheidskadootje voor de juf