1

Onderwerp: wie maakt zelf biscuitmix, en wie niet?

Ik vraag me af of er veel zijn die de makkelijke recept van deze site gebruiken, of allemaal gewoon bakmix?

ik heb nog wat bakmix staan, en dat bevalt wel goed, maar stel dat ik een taartje wil maken en ik heb geen mix meer, kan ik dan met net zoveel succes het recept van de site gebruiken?

groetjes José

2

Re: wie maakt zelf biscuitmix, en wie niet?

Nog nooit zelfgemaakt, ik gebruik die van de webshop of die van Soezie.
Die van Soezie vind ik iets lekkerder.

Groetjes,

Nog nooit gemaakt ik gebruik altijd de mix en ik zorg altijd dat ik nooit zonder zit :D

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

die van soezie is alleen bij de welkoop te koop toch? heb 2 welkopen in de buurt geprobeerd, maar allebei hebben ze die niet in assortiment. wel de broodmixen

en ik durf nog niet een grote hoeveelheid bij een webshop te bestellen omdat ik net met taartbakken ben begonnen

groetjes José

5

Je kunt bij de webshop ook een verpakking van 1 kg. kopen.
Als je Soezie wilt hebben kun je even op hun site kijken voor verkooppunten.
Bij ons verkopen ze het bij de molen waar ze ook voornamelijk broodmixen verkopen.

Groetjes,

6

ja ik heb nu ook een verpakking van een kilo, maar ik wil het vooral weten dat als ik mijn mix op heb, maar toch een taartje wil maken, of dan het recept een goed alternatief is, en goed lukt.
ik ben nog aan het aftasten of het taartbakken echt een nieuwe hobby wordt, en om steeds kleine verpakkingen te kopen, kost weer veel aan verzendkosten denk ik :D

groetjes José

7

Ik gebruik de mix, als ik het zelf maak wordt het niet zo luchtig als de mix.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

8

Ik maak het altijd zelf. Gebruik het recept wat hier ook op de site staat.
Heb 1 keer mix geprobeerd maar vond het helemaal niets. Ik blijf dus lekker zelf maken. Net zo snel, minder duur, erg lekker en heerlijk luchtig.

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

9

Naära, gebruik je dan die snelle/korte recept? (zonder maizena geloof ik ? )

want dat zijn ingredienten die ik altijd wel in huis heb haha
maar ja kan ook geen kwaad om de rest voor het andere recept in huis te halen, heb ik altijd wat achter de hand toch?

groetjes José

10

Nee, gebruik het basisrecept. Pakje Maizena kost 0,67 cent (200 gram) dus dat is makkelijk te halen.

11

Ja, ik maak ook het basisrecept van het forum en soms de mix,.....maar ik doe ook heel dikwijls half/half ook echt lekker!!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

12

Ik gebruik nu meestal mix, eerder maakte ik het vaak zelf, ook prima te doen!

Groetjes Renske

13

dank jullie wel! dan haal ik de maizena op, ben ik dan door de mix, probeer ik dat eens!

groetjes José

14

ik maak het ook zelf, het basis recept van hier op het forum. het is altijd goed gegaan. Alleen mijn laatste taart vond ik een beetje droog. Misschien te lang in de oven?

groetjes Bibia

groetjes Bibia

15

Ik maak het tot nu toe altijd zelf, heb dus nog niet de mix van de shop geprobeerd. En de ingredienten heb ik altijd in huis, dus zo voor het grijpen. Makkelijk en lekker!

16

Ik heb nog nooit met de mix gemaakt dus weet eigenlijk niet welke lekkerder is. Maar deze bevalt mij goed dus voorlopig geen mix..

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

Ik maak 't meestal met 't recept van hier, maar ik heb ook een pak van Soezie staan en ik moet zeggen dat ik die ook supermakkelijk en ook erg lekker vind!!!!

18

In het begin maakte ik het zelf, maar dat was wel een beetje droog. (goed tremperen dus ;) ) Toen heb ik onder het motto: "je weet niet waar je het over hebt tot je het zelf geprobeerd hebt" 1 keer de mix bij de hebshop besteld (lijkt overigens sterk op die van soezie) en nu gebruik ik niets anders meer :lol:

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

19

altijd zelf en erg tevreden. M

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

20

Ik maak het ook altijd zelf met het recept uit m'n kookboek. Dat bevalt goed, er hoeft ook niks getrempeerd te worden, het is zo al hartstikke lekker.

21

Ik trempeer ook nooit.

22

Ik maak altijd mijn biscuit met het basisrecept 2.
Het werkt perfect. Hoge biscuits en helemaal niet droog.

23

ik maak ook altijd basisrecept 2. nooit droog ofzo :)
en heel goed te doen...

24

Ik maak het tot nu toe altijd zelf (recept basisbiscuit met maizena). Makkelijk, mislukt nooit, en is erg lekker :P. En je hebt bijna altijd alles ervoor in huis! Tremperen heb ik  nog nooit gedaan.....ik weet eigenlijk niet eens wat dat precies inhoudt......:O