1

Onderwerp: Xenos siliconen RONDE muffinvormpjes

Hoi allemaal,

Heeft er iemand een Xenos die ronde siliconen muffinvormpjes verkoopt ? Hier hebben ze alleen hartjes en die wil ik nou net niet.

;) Wil ze niet eens zozeer voor de muffins maar om fruit oid in te doen voor in de broodtrommeltjes van de jongens.

grts, DAnielle

ps. als je eraan kunt komen wil ik wel prijs & verzendkosten ed. vergoeden !

2 Laatst bewerkt door LiZZ (22-08-2008 20:56)

Re: Xenos siliconen RONDE muffinvormpjes

volgens mij verkoopt de blokker deze ook :) en ik dacht de hema ook!

(je bedoelt toch cupcakes vormpjes? zoals het papiertjes maar dan van silicone?)

3

geen idee of we ze hier hebben. ik kom voorlopig niet in de stad.
maar ik zie niet helemaal voor me hoe je er fruit in kunt doen. uitleg? :D

hihi nou ik hoor het wel. Ik snijd bijv. een kiwi in stukjes en die doe ik dan in de siliconen vorm in een brootrommel zodat de fruit niet door de hele broodtrommel reist.

De japanners doen het veel kunstiger en noemen het Bento.

5

Bedoel je nou zulke dingetjes
http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/415-9413_m.jpg
dit plaatje komt dus uit de webshopcollectie
of van die mini-'tupperware'-doosjes waar je 1 cupcake in kan vervoeren?
Als je de eerste bedoelt wil ik ook wel even voor je kijken, maar die hebben ze bijvoorbeeld bij de Blokker ook (wel in 'saai' rood)....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

Hema heb ik ze niet kunnen vinden maar ik ga zeker bij blokker kijken ! Ik bedoel dus echt die van het plaatje van Yvonne. Bedankt voor het meedenken meiden.

7

Wil me nergens mee bemoeien hoor, maar dan moeten ze hun broodtrommel wel steeds erg recht op houden....... (Zou persoonlijk voor een dekseltje gaan.)

Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

8

dtmslingerland schreef:

Hema heb ik ze niet kunnen vinden maar ik ga zeker bij blokker kijken ! Ik bedoel dus echt die van het plaatje van Yvonne. Bedankt voor het meedenken meiden.

Ik was vandaag bij de blokker, daar hadden ze silicone vormpjes. 6 voor 1,49 in de kleuren fel blauw, fel roze en ik dacht fel groen (hoezo snel vergeten)
Ze lagen overigens niet bij de gewone bakspulletjes, maar ze hingen aan een pilaar (kan natuurlijk overal anders zijn), maar er hingen allemaal silicone keukespulletjes aan in felle kleuren (denk aan een kwast, pannenlikker enzo)

Ik ga ze morgen even halen bij de Blokker en hou jullie op de hoogte van de zwerftochten van het fruit (of het dus lukt of niet LOL) in de broodtrommel. Bedankt voor de tips.

10

mij lijkt een gewoon bakje met dekseltje ook veel makkelijker.. die heb je zat bij de xenos!