1

Onderwerp: dit ben ik barbie

hallo allemaal
ik wil me voorstellen ik ben barbie, en ik vind het prachtig om mooie taarten te zien,zelf bak ik nog niet, maar wil dat wel gaan proberen.
daarom heb ik me als lid geregistreerd. om inspiratie op te doen, en misschien wel een workshop te volgen,dat lijkt me heel leuk.En ook gezellig. ik zou het leuk vinden als jullie een tegenberichtje geven.
alvast bedankt

groetjes barbie

2

Re: dit ben ik barbie

Hier bij je eerste berichtje dan ;)
Welkom op het forum!

3

hoi babs

wat leuk dat je de eerste bent die mij een welkoms mailtje stuurt.
dank je wel

ps informatie over het beginnen met bakken is altijd welkom
bijvoorbeeld hoeveel het kost als je de materialen moet aanschaffen etc.

groetjes barbie

4

Mid het is al leuk om er weer een enthousiasteling bij te hebben!
Als beginner is het heel erg handig om eens goed de FAQ op deze site te raadplegen.
En natuurlijk voor alle vragen is het heel handig om eerst eens even te kijken via de zoekmachine op het forum. Tik maar eens 'waarmee' 'beginnen' in bij de zoekmachie en je krijgt meteen een hele hoop topics waarin eerder forumleden al eens dezelfde vraag hebben gesteld. Met natuurlijk de daarbij behorende antwoorden.
Heel fijn om eens allemaal op je gemak door te lezen. en je wordt er een heel stuk wijzer van.
Succes!

5

dank je babs

voor je fijne uitleg, en dat je mij zo'n warm welkom geeft.
super van je
heel hartelijk dank.
en ik hoop je nog vaker te spreken.

groetjes barbie

6

Welkom Barbie...veel plezier met bakken en decoreren ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

7

hoi dolores

Bedankt voor je welkoms mailtje, ik hoop dat het me zeker gaat lukken.
maar het gevoel van warmte en hartelijkheid is op dit forum duidelijk te
voelen, dus ik denk dat het wel goed gaat komen. Ik vind het nu al heel leuk. ik heb ook al op jou website gekeken en ik moet zeggen je kunt er wat van , super mooie taarten. ik droom ervan dat ik eens nog zulke taarten kan maken.
nogmaals hartelijk dank.

groetjes barbie

8

Hoi Barbie,

Veel plezier op het forum. Waar woon je eigenlijk in Overijssel? Ik zag je bericht in mijn gastenboek, waarvoor mijn hartelijke dank (ga er nog van blozen...).

Als je vragen hebt of je wilt iets lenen (zag dat je in overijssel woont) dan mag je me altijd mailen.

groetjes Petra

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

9

Hoi petra

je hoeft niet te gaan blozen hoor, je hebt gewoon echt een hele mooie
webste, heel overzichtelijk en vooral heel vrolijk en dat hoort nou 1 maal bij mooie taarten, dus wat ik in je gastenboek geschreven heb meen ik
ook echt. klopt ik woon in overijssel in deventer, jij ook ????
bedankt voor je lieve welkoms mail.

en bedankt dat ik je dingen mag vragen of lenen.

je gaf ook workshops geloof ik he ?

hartelijk dank

groetjes barbie

10

Hoi Barbie,
Welkom op dit o-zo verslavend forum :lol:
Veel bakplezier en denk aan de foto's daar zijn wij dol op :Y

Succes Marlies.

11

Hoi Marlies

bedankt voor je warme welkom, en ja zodra het zo ver is en ik heb mijn
eerste taartje gemaakt, dan zal ik hem zeker showen. dus nog even
geduld!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je maakt trouwens zelf ook hele mooie taarten.

groetjes barbie

12

hoihoi!
welkom op dit gezellige en o-zo verslavende forum!!
Als je vragen hebt, gewoon stellen hoor (als je ze niet hebt kunnen vinden via de zoekfunctie), want dat scheelt een heel gedoe, met zelf uitproberen!!!

Groetjes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

hoi tirza

heel hartelijk dank voor je zeer warme welkoms mail,en dat het verslavend is , ja daar ben ik al een beetje achter gekomen.
jij bakt ook al zulke mooie taarten, de moed zakt je in de schoenen.
maar ik vind het super lief van je dat je aanbied dat ik gewoon alle vragen mag stellen.
ik hoop dan ook dat ik jou ook beter ga leren kennen.
nogmaals heel hartelijk dank.

groetjes barbie

14

Ik geef geen workshops en woon in hengelo. Dat is dus wel even rijden! Nogmaals veel plezier op het forum en succes met taarten maken!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

15 Laatst bewerkt door barbie (24-08-2008 09:57)

hoi petra

hengelo (0) is hier niet zo gek ver vandaan,jammer dat je geen workshops geeft. mischien wel in de toekomst ? familie van ons woond ook in hengelo (o) jij ook succes met het verder maken van je prachtige taarten.

ps om wat te lenen , daar is het wel ver voor om te rijden.
maar misschien in de toekomst een keertje kijken hoe jij zo'n taart bakt lijkt me wel leuk. maar dat beslis jij zelf hoor.

groetjes barbie

16

Welkom en veel plezier op dit leuke forum!! :thumb:
En bedankt voor je lieve berichtje ;)

xxx

17

Hoi Tinkelbel

wat betreft het berichtje graag gedaan, en bedankt voor je welkoms
berichtje.

groetjes marsha

18

Hoi Barbie,

Welkom op dit ooooh zo verschrikkelijk leuke en verslavende forum. Ben benieuwd naar je creaties. Je zult zien dat je er nooit meer vanaf komt ;)
Bedankt nog voor je lieve berichtje in mijn gastenboek.Echt erg leuk om een groot compliment van iemand anders te krijgen ;) Jij gaat binnenkort ook zulke taarten maken hoor meid.

Groetjes Angelique

19 Laatst bewerkt door barbie (24-08-2008 19:56)

hoi angelique

heel hartelijk dank voor je warme welkom op dit forum, maar ik moet eerst nog alles aanschaffen, en dan de kneepje van het vak nog leren
dus dat gaat nog wel even duren . Maar zodra ik mijn eerste creatie heb gemaakt, dan zal ik hem met trots showen,

En wat betreft jou website daar is geen woord van gelogen, je maakt prachtige taarten en dat is best een groot compliment waard.:thumb:

groetjes barbie