1 Laatst bewerkt door deysi (20-08-2008 22:03)

Onderwerp: Wat een uitdaging...

...om een opdracht voor een bruidstaart op 20-08-2008 aan te nemen terwijl je best weet dat je dan geen benedenverdieping meer hebt en al helemaal geen keuken...
En een uitdaging werd het:

Wij zitten momenteel in een gr

2

Re: Wat een uitdaging...

Dat is zeker een uitdaging...je krijgt in ieder geval lekker je lichaamsbeweging :D
De taart is prachtig geworden...lieve kleurtjes...en die CC zijn zo lief en schattig...heel mooi en so sweet geheel :thumb: ;)
Ach ja...die bruidegoms altijd...dat zullen vast de zenuwen zijn...laat ze toch lekker :P

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Maar Deysi toch, wat een story. Ik mag morgen voor mijn zoon en schoondochter een bruidstaart maken. Maar heb de luxe van een geheel volledige ingerichte keuken. En dan nog moet ik maar afwachten of mijn taart zo mooi wordt als die van jou. Want hij is zeker heel mooi geworden hoor. Die mannen ook, zo ongezellig en niet snappende wat een werk het is geweest. Maar wij weten dat wel hoor.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe

4

Jeetje wat een verhaal zeg! Ik doe het je niet na!!!
Hij is prachtig geworden, helemaal het verhaal erachter kennende!

En tja die mannen die taarten aannemen,... ze kunnen enthousiast zijn, maar op de

Groetjes, Astrid
Taart met STIP! - Omdat ik graag de stipjes op de 'i' zet! -

5

Dat is met recht een uitdaging! Iedereen die moppert dat ze geen goede werkplek hebben moeten eens bij jou gaan bakken. Jeetje!
De taart is evengoed super geworden. Als het bakken en bekleden maar voor elkaar is, dan kan je overal wel werken, haha.
Eerlijk waar, vind het een hele mooie taart geworden!

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Wat een verhaal zeg ... ik zie 't helemaal voor me! Inderdaad vraag je je op dergelijke momenten wel 'ns af waar je in vredesnaam aan begonnen bent. Maar als je 't eindresultaat ziet weet je dat weer! Het is een prachtige taart geworden & die cupcakes met die lollie zijn volgens mij een daverend succes!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Wat een mooie taart is dat geworden, het is echt een plaatje. :thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

jeetje!! wat een verhaal! kon me helemaal voorstellen, door hoe je het hebt beschreven!!! ik zie het helemaal voor me!!!
Maar... hij is prachtig geworden!!!
En bij je volgende bruidstaart gewoon vragen of de bruid open doet toch??? ;) Gewoon vertellen dat je benieuwd bent naar haar primaire reactie! ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

Hahaha, wat een heerlijk verhaal. Echt grappig verteld!
En nog met een grinnik op m'n gezicht dacht ik na t verhaal, en bij t zien van de foto....hmm, die taart is nog mooi ook!
Groetje, Nathasja.

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

10

Wat een verhaal, maar wat is ie mooi geworden, vind de cc's ook hartstikke leuk met die lollies erin, zou ik nooit opgekomen zijn, maar het staat superlief!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

11

Dat je onder die omstandigheden zo'n prachtige taart kan maken vind ik echt heel knap! Ik doe het je niet na denk ik.

Groetjes, Sylvia

12

Oooohhh maar wat een plaatje! En wat zijn die cupcakes superschattig zeg! Leuk zo met lolly.

13

hilarisch dat verhaal, ik zou er niet aan moeten denken om in die omstandigheden ook nog eens een taart te moeten maken, vooral een bruidstaart!
Maaruh hij is errug mooi geworden.

groetjes van Dewi

14

Hij is Super, Zooooo mooi gedaan en wat een mooie pastekleuren............

Vele en lieve groetjes Nicole

15

Pf dat je daar nog aan begonnen bent. Ziet er wel ontzettend mooi uit zeg. Die cc`s zijn ook gaaf.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

16

Jemig meid, wat een hindernisbaan!!! Hij is prachtig geworden, supersweet!!! En je cc's zijn lieeefffff!!!!

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

17

mop, wat is ie super geworden zeg!!!

goed gedaan!!

18

Oef wat een uitdaging inderdaad, maar niets van te zien, hij is prachtig!

19

Wat een schatje, super zoet maar heel erg lief en prachtig gemaakt.

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

20

wauw, hij is echt schitterend zeg en die lollies, wat een idee!!! en je keuken nou meid ik vind het knap hoe je het voor elkaar gekregen heb!!

21

Wat een gedoe allemaal.
Nou je hebt een kunstwerk afgeleverd.
Hij is hartstike mooi geworden.

22

Jeetej ik vind dit lef hebben hoor. Zelf zou ik dit echt nooit aandruven.
Maar je hebt er een top taart van gemaakt. En die lollies in je cupcakes vind ik onwijs origineel!

23

Je had nogal wat over jezelf afgeroepen, "but you pulled it off", en hoe! Het is werkelijk een plaatje. Van mannen krijg je altijd zo'n laffe reactie, he? Maar hier op het forum krijg je toch wel aardig wat veren ingestoken, lijkt me zo.
Nogmaals complimenten en nog meer bakplezier,

Annemiek

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

24

Deeeessss, hij is prachtig geworden!!!! Knap hoor, zo met die ' primitieve' omstandigheden!!! ben trots op je!

Tot 10 september, gezellig etentje met z'n 4-tjes, tenminste, als Glitter nog niet aan het baren is ;-)

25

Wat mij betreft heb je twee Olympische medailles verdient!
Een voor het afleggen van de hindernisbaan en een voor de schitterende taart. (Denk hier het geluid van het volkslied maar bij, want het gaat natuurlijk om 'goud')

Tjuuzz!
Sandra

Mijn taarten kan je zien op http://www.grasland.info/pics/taart/