1

Onderwerp: botercréme niet goed te krijgen

Gewoon met de mix en poedersuiker en het blijft zacht. Later nog meer poedersuiker erdoor heen gemixt maar nog zacht!!!! Is het nog te redden of kan ik het weg mieteren. En waar ligt het aan? Nix anders gedaan als anders en gebruik altijd roomboter.

2

Re: botercréme niet goed te krijgen

Hoe zacht? Zalvig of echt vloeibaar?
Verder niet echt een antwoord, dus aan mij heb je niet veel :S

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

probeer het anders even in de ijskast te laten rusten en dan een uur later weer even kijken

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

4

Toen ik de boter mixte was het goed maar later met de mix werd het zelfs een beetje gelig. Ziet er erg vettig uit en tjah......zalvig ja

5

Ik zou het eerst een nachtje in de koelkast zetten en dan nog eens rustig opkloppen, ik denk dat het nu gewoon te zacht is geworden....

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

6

Heeft ook een beetje te maken met het weer. Had het voorheen ook niet, maar deze vochtige zomer!?!??!? Vaak zet ik het, als het gemixt is even in de koelkast en daarna nog een keer doormixen, werkt perfect!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

7

Dat heb ik gedaan maar het lijkt nu van die overmixte slagroom. Beetje gelig zelfs. En het blijft vettig...................... :(

8

Was je boter misschien ranzig/niet meer goed?

Groetjes, Tessa

9

Nee hoor, net gekocht. En ook de datum gecheckt. En nog een 2e pakje aangebroken en weer botercr

Was de mix nog wel goed?
was het wel mix voor botercreme..... niet per ongeluk bv bbr of iets anders?
Ze lijken allemaal op elkaar die zakken.

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

11

alles dubbel getsjeckt. Geen fouten gemaakt

12

heb je de mix wel eerst aangemaakt met water en een uurtje laten rusten...ik heb er nog nooit problemen mee gehad...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

13

Ook dat. Altijd alles volgens de beschrijving.