1

Onderwerp: Taart/Cake

Please help me I am from South-Africa and need some assistance in the baking of a wedding cake/trouw taart. The flower that we use in S.A. is different  than what we have here in the NL my cake/taart does not rise as it does in S.A. and I am sure it has to doe with the flower and baking powder, can anybody please asist me in this.

Help ik ben een Zuid-Afikaner wat probeer om een taart te bak in Nederland in Zuid-Afrika ga het heel erg goed maar hier in Nederland lukt het niet, ik ben er overtuig van dat de probleem lig aan de bakmeel en bakpoeder is er een ander bakmeel dan tarwebloem of patentbloem. Ik moet een trouw taart bakken en decorenen oor de 20 Aug.2008 help aub enig iemand.

2

Re: Taart/Cake

Je kan het ook bij de webshop bestellen.
Als je even zegt waar je woont kan iemand van het forum je misschien wel helpen aan de kant en klare mix

Veel taart plezier

3

Re: Taart/Cake

Hey Karen,
Dit recept gebruik ik als mijn biscuitmix op is. En misschien is er idd iemand in de buurt die mix voor je heeft. In de webshop heb je deze biscuitmix die heerlijk van smaak is.
Laat je wel ook je resultaat zien??? Ben trouwens benieuwd naar je Afrikaanse creaties :Y

Succes!