1

Onderwerp: Taarten op elkaar zetten???

Ik vraag me af of jullie drums omder de taarten hebben als jullie die op elkaar gaan zetten....en als je een drum og board onder heb...laat je dan de marsepein eroverheenkomen???

en nog 1 vraag...met een 3 of 4 hoge taart...wat gebruiken jullie tussen als versteviging...vind stokjes toch te lichtjes... ik heb de plastic douwels gebruikt...maar moeilijk recht te krijgen...nou ja..veel vragen...

ik wou dat ik in Nl woonde en een cursus bij Inge of Wendy kon volgen....:D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

2

Re: Taarten op elkaar zetten???

Ik gebruik soms wel een drum, of een mooi bord, of gewoon karton, eigenlijk net wat ik vind passen. drums kun je apart bekleden met marsepein of fondant, karton of dunne boards bekleed ik meestal met inpakpapier. Voor stapels doe ik meestal de onderste taart met cake i.p.v. biscuit of met chocolade biscuit (als de klant het goed vind). Ik gebruik ook de plastic douwels, maar dat is soms inderdaad een drama om ze recht te krijgen. Je kunt ook speciale standaards kopen. Daar zet je de taarten op en dan duw je de standaard in positie zodat het net lijkt of de taarten op elkaar staan.

groetjes,

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me