1

Onderwerp: Bokkenpootjesvulling: nu gemaakt, zondag gegeten..

Kan dit? Uiteraard staat de schaal in de koelkast. Morgen ga ik de taart vullen en bekleden, zaterdag wordt ie opgehaald en zondag gegeten. Is de slagroom dan nog goed?

2

Re: Bokkenpootjesvulling: nu gemaakt, zondag gegeten..

Zet de taart morgen na het bekleden in de diepvries, haal je hem er zaterdag voor ze hem komen halen er weer uit. Weet je zeker dat het goed blijft.

Groetjes WendyK

3

of maak de bokkenpootjes met bc. Dat blijft zeker goed en is ook erg lekker. (ik vind het zelfs lekkerder dan met slagroom)

4

@ Wendy,
Gaat ie dan niet zweten? Ik heb nog nooit een taart in de vriezer gedaan, gedecoreerd en al..Vind het een beetje eng!

5

gaat prima hoor!
we hebben net 2 weken geleden onze ingevroren taart opgegeten. was van 8 juni toen mijn dochtertje 1 werd... :D

6

Nog iemand anders hier ervaring mee? Met het invriezen of de bokkenpootjesvulling? Invriezen vind ik zo eng, ik heb het nog nooit gedaan en om het dan met een bestelling voor een ander uit te gaan proberen..
Ik heb de vulling gisteren rond 16.00 uur gemaakt, en toen in de koelkast gezet. De het knisperige gaat er volgens mij sowiezo vrij snel uit hoor, de vulling zit tenslotte meestal al een tijdje in de taart voordat ie gegeten wordt. Dus daar zit ik niet zo mee.
Maar ik ga em dus vanmiddag vullen en decoreren, morgenochtend rond 10. 00 uur wordt ie opgehaald en zondag gegeten. Adviezen graag.

7

Bokkenpootjes vulling kun je volgens mij wel een paar dagen bewaren. Koekjes kun je tenslotte ook langer bewaren en botercreme ook dus dat moet prima gaan. Invriezen gaat ook goed hoor.

8

Ik zou niet voor slagroom kiezen. Ook niet omdat het voor een ander is. Met bc van de mix is het trouwens ook lekkerder, vind ik persoonlijk.

9

ik zou ook liever geen slagroom gebruiken. je weet maar nooit zou ik denken.

invriezen verder gaat erg goed. hier laatst met taart voor onszelf geprobeert (bekleed en al ingevroren en week later gegeten). smaakte erg goed. en het marsepein ging wel zweten, maar dat la g aan de hete temperaturen buiten.

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

10

Heb je uiteindelijk voor slagroom of botercr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl