1

Onderwerp: heej hoi allemaal!

doordat ik nu verschillende mooie taarten heb gezien van o.a marjolein en petra ben ik ook nieuwsgierig naar het taartvirus :D

Ik ga het in ieder geval proberen, en dan zien we wel of ik een blijvertje ben in de taartwereld, of dat het niet iets voor mij is.

zal me even voorstellen
ik ben Jos

groetjes José

2

Re: heej hoi allemaal!

Welkom Jos

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

welkom en veel plezier met taarten maken

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

4 Laatst bewerkt door Bakmams (06-08-2008 20:13)

Hallo Jose,

Nou maak je mij natuurlijk wel heel erg nieuwschierig waar ik jou dan van ken. En wat voor bruidsboeket ik voor jou gemaakt heb.

Als je nog tips nodig bent, je roept maar hoor. Er zijn er hier heel veel die je kunnen helpen.
Je mag me ook mailen hoor.
En voor hulp, je bent welkom.

Veel plezier met het lezen, en daarna zelf bakken en decoreren.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

5

Dank jullie wel!

En Gonnie, ik kom uit Veenoord, en je hebt in 2004 mijn boeket gemaakt en bloemstuk voor op de auto
wit en rode rozen, zal ens kijken of ik een foto op de pc heb hahaha

wat grappig dat ik je nu hier tegen kom. heb volgens mij informatie over je taarten zien hangen bij super de boer, maar nooit de link met jou gekend, want tja, ik kende je ook alleen maar een beetje van je bloemenzaak natuurlijk :-)

en als ik vragen heb, dan zul je die zeker wel horen hahaha

groetjes jos

groetjes José

welkom op dit gezellige en o-zo verslavende forum!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

dank je wel! en bakmams. heb fotootjes bij de babbelafd. geplaatst :D

groetjes José

8

Welkom!

9

Heeeeeeeeeyyyyyy Lolli!!! :D:D:D:D:D

Wat leuk dat je hier nu ook van de partij bent. Pas op, want dit is nog veel verslavender dan Psp-en, en ik kan het weten ;). Ben heel benieuwd naar je eerste creaties, enne: je weet het he: mijn mail staat altijd voor je open!

Tierelangroetjes, Marjolein
www.tierelantaarten.nl   *taarten gemaakt met liefde*

10

Heej Marjolein! ik ben ook bang dat het verslavend ishihi en mijn man denk ik nog meer
zit soms met mijn mond open de topics en foto's hier te bekijken....en als ik de recepten enzo zie, begint het al te kriebelen en wil ik aan de slag haha

ik ben nu een beetje aan het kijken wat ik allemaal nu nodig heb, en wat voor taart ik voor mijn mans verjaardag ga maken.
oja, zal nog ff kijken of ik het kaartje met die paar foto's van jou kan vinden.
ik dacht lekker handig te doen om er een nieuw kaartje in te stoppen in het fototoestel, maar ik heb em vervangen en geen idee waar ie nu is ??

je hoort nog van me :D
groetjes jos

groetjes José