1

Onderwerp: Sugergun....wat doe ik verkeerd???? Hellup!!!!

Ik heb vol trots de sugergun in huis maar ondanks mijn redelijke engelse taalvaardigheid kom ik er maar niet aan uit....kan iemand mij helpen in het nederlands......het handvat blijft maar slapjes en krijg er soms niets mee uit......wat moet ik doen ik dacht dat het zo een heerlijk apparaatje moest zijn maar dat valt me nu een beetje tegen....dus als iemand mij wat richtlijnen kan geven.....heeeeeeeeeel graag.......

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

2

Re: Sugergun....wat doe ik verkeerd???? Hellup!!!!

Zit het ijzeren 'dingetje'aan de bovenkant goed?? dus in het gleufje?

Eh..zit er misschien een dot marsepein of fondant áchter het witte aandruk ding??

En voordat je begint met knijpen kun je even aandrukken met dat ding wat je naarboven haalt om m te kunnen vullen...

Bij de kleine gaatjes gaat het bij mij vaak ook errug langzaam, wat helpt is even in de magnetron, gewoon het hele ding een seconde of 4.

Beetje onsamenhangend allemaal maaaar ik hoop dat je er wat aan hebt!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

Bedankt Miekje......nog even een paar vraagjes.....
Welk gleufje?
En waar doe je de marsepein of fondant in, vanonder of dat ding er af
en vanboven erin?
Dan moet ik dus steeds dat ijzeren ding naar beneden duwen voor ik
de hendel ook naar beneden kan knijpen?

Liefs van Anke

4

Ik kreeg er laatst ook nauwelijks wat uit, toen had ik 'm verkeerd vast in mijn hand. Toen ik 'm omdraaide was het goed.

succes!

Ben ik nog een keer.........ik heb de ijzeren veer en metalen plaatjes er even uit gehad en opnieuw erin gestopt en nu blokkerd hij veeeeeeeeel minder en gaat het stukken beter. Ik denk dat hij op dat gebied niet helemaal lekker zat. Ik hoop dat ik er nu meer plezier van mag gaan beleven dan vandaag! Hahaha.....

Liefs van Anke

6

Probeer het eerst eens met marsepein om het apparaat te testen. Marsepein piept zo door alle gaatjes heen. Fondant is inderdaad veel moeilijker, maar uiteindelijk lukt dat ook wel.

succes.