1

Onderwerp: Beginner: Forever Friends puzzel of kant-en-klaar figuurtje?!?

Hoi allemaal.
Ik ben een echte beginner (8 jaar geleden laatste taart gemaakt met m'n moeder..).
Wil nu weer gaan beginnen met taarten bakken en heb al wat spulletjes bij de webshop besteld en ga dit weekend eens een proeftaartje maken...

Nu wil ik voor mijn dochter die in oktober 1 jaar wordt een Forever Friends taartje maken. Zie het al een beetje voor me, met lila en witte bloempjes of hartjes en een 1 erop en haar naam....en natuurlijk met een beertje!
Weet iemand van jullie waar je een kant-en-klaar beertje zou kunnen kopen? Of heeft iemand een puzzelvoorbeeld? Zelf 'kleien' lijkt me nog een beetje te ingewikkeld...

Andere tips zijn ook welkom!

Alvast bedankt!

2 Laatst bewerkt door Babs (06-08-2008 11:57)

Re: Beginner: Forever Friends puzzel of kant-en-klaar figuurtje?!?

Leuk hoor om hier mee te beginnen en welkom op het forum. En natuurlijk kun je heel veel informatie terug vinden op deze site. Als je gaat puzzelen dan is het makkelijk om even te googelen op foreverfriends en kleurplaat. Als je deze dan 3 keer uitprint heb je de eerste stap al gemaakt. Er staat een howto bij www.felicitaartjes.nl hoe je moet puzzelen.

Kijk hierboven in de balk bij de zoekmachine voor allerlei info. En hiernaast in de oranje balk bij de FAQ kun je ook enrom veel informatie vinen.
Succes!

3

ook de koekjesfee (www.dekoekjesfee.be) heeft hier een heel duidelijke how-to van gemaakt!

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

4

belluna schreef:

ook de koekjesfee (www.dekoekjesfee.be) heeft hier een heel duidelijke how-to van gemaakt!

Oh wauw die had ik nog helemaal niet gezien. Wat duidelijk zeg!

5

Dat is inderdaad best duidelijk ja! Dankjewel!
Denk dat Forever Friends wel een lastige is omdat ie maar een kleur heeft en wat lastigere vormen... Misschien ga ik eerst eens met Nijntje beginnen: lekker basic!

6

Ja, dat lijkt me een goed idee, ik zou om te beginnen ook niet direct met zo'n moeilijke beginnen als forever friends, is natuurlijk best om te doen maar lijkt me inderdaad meer voor de gevorderden. En dan ierbij k vind Nijntje ook altijd nog steeds erg leuk, zeker voor een kindje van 1 jaar oud.

Groetjes en allemaal veel creativiteit toegewenst door DORIEN
http://www.mijnalbum.nl/album=v6vmltxe