1

Onderwerp: Vraagje Bekleding

Zit er ook verschil tussen fondant, marsepein, marsefond en mmf als het om smelten gaat? Wat kan je het beste gebruiken met warm weer. Ik heb nog niet met alles gewerkt, dus heb geen idee wat het doet.

2

Re: Vraagje Bekleding

Ik heb met het warme weer met marsepein gebruikt en MMF. Met Marsepein had ik wel last van de warmte en met MMF niet eigenlijk.

I love Crisco <3

3

Dank je wel voor je snelle antwoord :) Met MMF heb ik nog nooit wat gedaan, denk dat ik dat maar eens ga proberen te maken.

Ik heb ook nooit problemen met mmf wat betreft het weer.

Groetjes Renske

5

Ik gebruik (nu

Mijn website: Presentaart

6

Zelf heb ik namelijk marsefond gebruikt maar dat is me toch nog gesmolten onderweg :( Heeft iemand anders misschien ook nog een goede tip voor het vervoeren van taarten met dit weer?

7

Ik adviseer mensen om koelelementjes mee te nemen, die doe ik dan in plastic zakjes in en om de taartdoos. Tot nu toe heb ik nog geen klachten over smeltende taarten gehad

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

8

De taart niet rechtstreeks in de zon zetten en afsmeren met botercreme 1 op 1. Niet met de mix.

Mijn website: Presentaart

9 Laatst bewerkt door Xira (06-08-2008 15:28)

Bedankt voor alle tips :D Ik moet straks  een bruidstaart maken dus is elke tip om het zo goed mogelijk over te krijgen welkom.  Als ik naar mijn laatste taart kijk durf ik de bruidstaart haast niet te vervoeren. Ik moet zeker een uur rijden met de taart. Dus hopen dat het niet snikheet is ;)

10

mascha schreef:

Ik gebruik (nu

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Berichten [ 10 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Vraagje Bekleding