1

Onderwerp: Pina Colada?

Hallo allemaal,

Ik wil deze week een taart gaan maken voor een vriend die erg houdt van Pina colada. Dus... dat wil ik er ook op een of andere manier doorheen doen. Wie heeft een lekker recept voor een vulling ofzo met pina colada?
Alvast bedankt voor het meedenken!

Groetjes Renske

Re: Pina Colada?

je kunt je taart er sowieso mee tremperen. Verder zou je het door de botercreme kunnen doen ipv het water, of van allebei een beetje. Of er een geleitjes van maken met gelatine... er was pas nog een topic over malibu, dan moet je daar anders even op zoeken. Daar stonden geloof ik een aantal adviezen in

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

of ananasstukjes en kokoscr

Als je vreugde wil vermenigvuldigen, moet je haar delen. (Pythagoras)

4

Ik ga binnenkort ook een Malibu/Pina Colada taart maken, ga botercreme met rum doen en slagroomlaagje met geschaafde kokos... Leek mij wel lekker, maar ben nieuw in taarten wereld dus misschien heeft iemand anders deze combi wel al eerder bedacht en geprobeerd..

Er is altijd wel iets te vieren!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=VBEHUGH4

5 Laatst bewerkt door renskemorees (09-08-2008 16:45)

Nou, mijn taart is klaar. Ik heb een laagje ananasjam in mijn taart en een laagje met kokoscreme met pina colada (zie recept in ander topic, malibu vervangen door pina colada), smaakte best goed! Verder heb ik ook getrempeerd met pina colada. De bovenlaag is ganache en transfersheets langs de zijkant.

Binnenkort te zien in de parade!

Groetjes Renske

6

KLinkt heerlijk, ik moest ook gelijk aan kokos en ananas combi denken.