Onderwerp: afmetingen bakvorm stapeltaart
hoi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » afmetingen bakvorm stapeltaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi
Ik ga voor de vierkanten, ik ga nl. een kasteeltaart voor mijn nichtje haar communie maken Mei 2009.
Groetjes Marlies.
Je moet gewoon uitgaan van hoeveel mensen je uitnodigt.
Het mooiste is om best wat verschil te hebben tussen de taarten. Dus bijvoorbeeld, 26, 20, 12. Maar dat is mijn bescheiden mening hoor.
Je kunt dan meteen lekker verschillende smaken doen. De onderste kun je het best een chocolade taart van maken, dus is wat steviger en zakt niet zo snel in.
Als je je vormen ondersteboven op elkaar stapelt kan je al een beetje zien wat de vorm en formaat van je taart gaat worden.
Mirjam
ben
Misschien een overbodige vraag, maar past die van 40 wel in je oven? Die is nl wel erg groot!!
Mirjam
g
De vierkante set van Wilton is maar 5 cm hoog he? Dat moet je niet vergeten. Je krijgt er dus geen mooie hoge taarten uit, of je moet alles ophogen met bakpapier maar ik ben daar zelf geen fan van.
Ik heb 15 cm als kleinste vierkante, en 30 als grootste, ik heb ze gewoon los gekocht, als ik er
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » afmetingen bakvorm stapeltaart