1

Onderwerp: ondergrond??

hallo,

ik ben net begonnen hier op het forum, maar vroeg me af , waar jullie de taarten op zetten, is dit gewoon een kartonnetje wat je wel eens onder te taart vindt, of zetten jullie het op een plank(je) die jullie bekleden met papier??? Ik wil de taart liever niet op een bord zetten, omdat daar meestal toch een uitholling inzit, en dat lijkt me niet handig. Alle tips zijn welkom.

bedankt

chanttie57

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: ondergrond??

ja taartkartons, cakedrums of met kadopapier en plastic beklede stukken mdf of dik karton worden hier vaak gebruikt

3

Ik heb laatst bij de Blokker in de opruiming van die kaarsenplateaus/onderborden zonder rand gekocht. Een beste stapel zodat ik weer even vooruit kan. En wat ik ook wel eens heb gedaan is op gekleurd papier zo'n papieren taart "onderlegger" met zo'n bloemenrandje geplakt, die uitgeknipt en door een lamineermachine gedaan.

4

Bedankt voor jullie reacties, zo kan ik weer even vooruit. Lamiseren is geen probleem, ik heb zo'n apparaat thuis staan, en ik ga zeker eens bij de blokker kijken. Handig jullie meiden!!!! Ik ben nu bezig met een draakje naar een voorbeeld van Wendy, Steven wordt al helemaal blij, want het begint volgens mij wel wat te worden. Nogmaals heel erg bedankt!!

ps Steven is de 19de aug jarig, en wil het bewaren onder de stolp, moet kunnen?? of kan ik dit beter in een tupperware bakje doen????

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl