1

Onderwerp: Onze eerste taart

Hier is onze eerste taart. Mijn vriend heeft meegeholpen met de taart te maken en dat was erg gezellig! Hij is wel een beetje bobbelig, maar we hebben nog niet alle spullen, maar die gaan we zeker bestellen! We vnden het beiden errug leuk!

http://i269.photobucket.com/albums/jj69/Maaikie82/CIMG0263.jpg?t=1217452064

http://i269.photobucket.com/albums/jj69/Maaikie82/CIMG0262.jpg?t=1217452406

Re: Onze eerste taart

wat een lieve taart! Leuk dat jullie dat samen hebben gedaan!!! Mag ik hem af en toe inwisselen voor de mijne?? Die komt absoluut niet in de keuken als ik bezig ben... :(

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Leuk taartje.En wat gezellig dat julie het samen gedaan hebben.

4

Een hele leuke mooie taart hoor! En wat leuk samen gemaakt.. mijn vriend heeft daar niet echt het geduld voor, alhoewel hij wel altijd zegt dat hij wel mee wil helpen als ik hulp nodig heb. Maar aangezien hij niet zoveel geduld heeft doe ik dat toch altijd liever zelf ;)

5

Heel leuk gedaan :thumb: ...gezellig zo om met z'n twee

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Wat een leuke taarten en wat leuk dat je het samen met je vriend hebt gedaan. Ik wou dat ik mijn man zo ver krijg. Hij wilt alleen af en toe proeven, maar hij is ook niet een echte zoetekauw dus ik moet hem meer dwingen te proeven hahahah.

7

Wat een leuke taart!

Ik vind het super dat jullie dat samen doen! zijn hier niet veel mannen die met hun vrouw mee fr

8

Wat een mooie eerste taart!!

Gezellig hoor dat samen fr

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

9 Laatst bewerkt door Maaikie82 (31-07-2008 09:37)

Dankjullie wel voor de lieve reacties! Met z'n tweeen is idd heel erg leuk, maar in de toekomst zal het denk ik vaker gebeuren dat ik alleen een taart maak. Mijn vriend is namelijk muzikant en toevallig is het nu vakantie, maar als hij aan het werk is dan is hij meestal van 's ochtends tot 's avonds bezig. Maar taart maken blijft leuk alleen of samen!

10

Leuk idee die twee kleuren roosjes. En wat gezellig om het samen te doen zeg.

Groeten van Nicole

11

Mooi gedaan hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

12

Niet verkeerd voor een eerste poging! En wat gezellig zo met z'n 2-en.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

13 Laatst bewerkt door Lies (31-07-2008 12:09)

Jullie hebben het heel goed gedaan!! Het is heel leuk geworden!! Mijn man en ik werkem ook samen. Hij bakt de taarten en ik doe de vulling en de decoratie. Hij ruimt ook meestal al de rommel op erna  :o

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

14

Haha! Dat is handig! Ik moet eerlijk bekennen dat mijn vriend het ook heeft afgewassen allemaal :)

15

Wat leuk :Y
Samen een taart maken....
Mijn man blijft altijd heel erg ver weg van de keuken, alleen als het tijd proeven is hij er vlug bij :lol:
Het is een hele mooie vrolijke taart :thumb:

Groetjes Marlies.

16

Lieve taart, vooral je roosjes vind ik leuk :Y
En mijn man komt ook niet meehelpen hoor, heeft hij ook geen geduld voor en geen interesse denk ik om het zelf te doen. Hij vind het altijd wel leuk om te kijken wat ik heb bedacht!

17

zooo dat is een goed begin zeg! errrg leuk!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

18

Je eerste!!!!!!!!
Wat een mooie taart,top gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

Zeker een mooierdje geworden hoor!

20

Mooi geworden en wat leuk dat jullie deze samen hebben gemaakt!

21

Wow! Onze eerste taart zag er echt niet zo goed uit! Een goed begin, dus zeer benieuwd naar wat jullie maken als jullie geoefend zijn...
Leuk h

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

22

Ja, dat is zeker best lastig. ik heb wel deze site een aantal dagen bekeken en op you tube wat filmpjes gekeken hoe dat moest, want anders had het mij echt niet gelukt. ik heb gisteren weer wat spulletjes besteld en van de week even de stad in voor een doorzichtig tafelkleed, want ons aanrecht is wat aan de kleine kant. En dan weer iets bedenken waarvoor ik kan bakken (jaja, nu al verslaafd!)

23

Echt mooi!!!!!

enne, ik doe ook veel bekleden en decoreren op de salontafel (ik ben ook trotse eigenaar van een aanrecht van 1 bij 1). Gewoon helemaal bekleden met huishoudfolie (niet heel milieu vriendelijk, moet ook maar s aan een tafelkleed) en dat gaat prima hoor!

groetjes van Marloes

24

Er leuke taart en mooi gedaan voor de eerste keer!

Sher schreef:

Wat een leuke taarten en wat leuk dat je het samen met je vriend hebt gedaan. Ik wou dat ik mijn man zo ver krijg. Hij wilt alleen af en toe proeven, maar hij is ook niet een echte zoetekauw dus ik moet hem meer dwingen te proeven hahahah.

Haha, die van mij moet ik ook dwingen. Maar daarbij wil ik niet eens in de keuken hebben als ik bezig ben, hij heeft geen geduld en zal dus alleen in de weg lopen. Als ik taarten maak is de keuken mijn domein :D

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-