1

Onderwerp: What a hoot!

http://i36.tinypic.com/5chhty.jpg

http://i33.tinypic.com/1626ywp.jpg

De cupcakes zelf zijn vanille-stracciatella cakejes, afgesmeerd met pure chocoladecr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

2

Re: What a hoot!

Wat een koddige koppies! En zo simpel, erg leuk gedaan.

-*- Ieder moment is een taartmoment... -*- www.joyceschut.nl -*-

3

:lol: Daar word ik helemaal vrolijk van, van deze cakejes! Ontzettend leuke foto ook! Hoe heb je die ogen gemaakt?

Fijn dat je even een verwijzing naar de bron waar jij het vandaan hebt, hebt toegevoegd! (Vind de jouwe trouwens mooier :P )

Groetjes, Jozien.

PS: Ik moet ook altijd al zo lachen om je avatar en je 'handtekening'... Kende je deze ook al? I'm on a balanced diet, I take a cookie in each hand....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

:lol: ..die zijn leuuuuuuuuuk...heb ook even naar de verwijzing gekeken...en ben het met Jozien helemaal eens...die van jou zijn veel mooier :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

hahaah ik vind ze echt geweldig.

Dat boek van 'hello cupcake' lijkt me ook super !! .
Maar kan 'm bij bol.com alleen niet vinden :S  das dan weer jammer haha

6

Wat een leuke uiltjes!!  En inderdaad die van jou zijn mooier dan je voorbeeld.

Groeten van Nicole

7

Geweldig :D

8

Gaaf, die moet ik even onthouden (euh, wat? Juist)
Die ogen, dat lijken wel van elkaar af gehaald koekjes met dat witte spul er tussen, tenminste, daar moest ik aan denken, haha.
Oma is gek van uilen, dus dit zal d'r wel bevallen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

haha leuk zijn ze zeg!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

whahahahahahahahahahahha kom niet meer bij wat een gave cc die ga ik ff opslaan hoor als je het niet erg vind wat een geweldige cc :D

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

11

Ow wat super!!!! Leuk gedaan enne oreo's zijn zoooo yummy :P

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

12

hoi sir!!!
ontzettend leuk gedaan, leuk idee!!

13

Wat zijn ze leuk! En ik ben het met de andere eens: die van jou zijn veel mooier! Hoe heb je die koekjes zo netjes van elkaar gehaald, een draadje er tussendoor halen?

Groetjes, Sylvia

14

Ow wat gaaf! Wat zijn ze ongelooflijk schattig en grappig!

If I show you the roses, will you follow?

15

Ze zijn echt leuk! Vooral degene die scheel kijkt!

Groetjes Sandra

16

Wat een leuk idee en inderdaad ze zijn mooier dan die van de site.

Mvg Claudia
Ik begin mijn dieet altijd op dezefde dag. Morgen!!!

17

Heel knap, en de jouw zien er inderdaad beter uit :)

groetjes, Katleen  - patissière en cakedesigner, met workshops!

18

Ze zijn helemaal geweldig.

Groetjes Janny

19

Erg leuk!!!!! (en alles met chocola is lekker :-))

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

20

Wat een leukerds!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

21

:lol: Wat een hilarische CC'tjes.
Ik vind ze enig.

22

Bedankt voor alle leuke reacties! :)

Jozien schreef:

:lol: Daar word ik helemaal vrolijk van, van deze cakejes! Ontzettend leuke foto ook! Hoe heb je die ogen gemaakt?

Fijn dat je even een verwijzing naar de bron waar jij het vandaan hebt, hebt toegevoegd! (Vind de jouwe trouwens mooier :P )

Groetjes, Jozien.

PS: Ik moet ook altijd al zo lachen om je avatar en je 'handtekening'... Kende je deze ook al? I'm on a balanced diet, I take a cookie in each hand....

De ogen heb ik gemaakt van Oreo's, het was even uitproberen omdat bij de eerste koekjes steeds precies de helft van de vulling achter bleef op de andere helft van het koekje.
Dus nadat ik de 'mislukte' koekjes heb opgegeten (tja, dat balanced diet is wel op mij van toepassing :lol: ) heb ik de rest in de koelkast gelegd, naar een paar minuten ging het al heel wat beter!
De pupillen en snavels zijn gewone M&M's. De 'oren' zijn halve Oreo's, van het gedeelte zonder vulling, op de afgesmeerde cupcakes geplakt en vervolgens opgespoten met chocoladecr

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

23

Wat een schatjes!!! Die MOET ik gewoon een keer proberen (als oreo-verslaafde :P )

Bedoel je trouwens met je handtekening waar Jozien eerder wat over zei niet
Fysical pain?? ipv physical?
Want nu staat er dat verbale beledigingen meer pijn doen dan psychische pijn..
maar ik denk toch dat dat fysieke pijn moet zijn??

Oja, heb je die smarties op de ogen gewoon vastgedrukt, of ook nog met een beetje lijm ofzo?? Thx!!

24

Super joh en die van jouw zijn idd net iets mooier afgewerk.....lekkere en leuke combinatie van koekies, creme en cake.....wat naar dat je nu net die mislukte oreo koekjes op moest eten...hahahaha!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

25

ze zijn mooi om naar te kijken maar lijken me ook very yammie om op te smullen...een beetje van alles wat lekker is  :P