1

Onderwerp: Mijn eerste taart!

Ja hij is af eindelijk, het bekleden is me tegengevallen! Toen ik de lap wilde oppakken om het over de taart te leggen kwamen er allemaal scheuren in, en na 3 keer had ik geen zin meer het overnieuw te doen. Dus heb ik ze maar beplakt, niet echt mooi dus.

Ook de zijkanten zijn niet mooi uitgekomen maar ach.. volgende keer misschien beter:)

http://i38.tinypic.com/2sala2t.jpg

Re: Mijn eerste taart!

Leuke taart! Leuk met die verschillende kleuren pareltjes erop zeg!
Voor de volgende keer scheelt het als je of poedersuiker op je werkblad strooit, of je werkblad insmeert met trex/crisco of frituurvet (zo'n blok). Weet niet of je dat al gedaan hebt, maar het is ook echt rot weer op dit moment om met marsepein o.i.d. te werken hoor!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Niet elk begin gaat even goed! En de volgende gaat vast wel beter! En zoals tirza het al zegt, het weer werkt niet echt mee.. helaas.
Leuke roze/rode kleur!

4

Toch moedig dat je met deze weersomstandigheden je eerste taart durfde te maken. Het is een leuke taart geworden!!

Nu lekker veel oefenen en je zult zien dat het je steeds beter afgaat!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Goed hoor dat je met dit weer aan je eerste taart begint...niet de makkelijkste tijd van het jaar...maar je hebt toch een leuke taart weten te cree

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

6

Ik vind de kleurtjes en pareltjes iig super! Er schijnen bepaalde trucjes te zijn om scheuren tegen te gaan. Je lap over de deegroller hangen bijvoorbeeld of met folie.

Succes met de volgende taart!

groetjes, ammie

7

Ach als ie maar lekker was.
Het is ook geen weer om een taart te maken,zelfs de ervaren baksters hebben er last van

8

Je begint inderdaad niet met het allerfijnste "taartweer". Maar het ziet er toch erg leuk uit, hoor!
Enne... gewoon blijven oefenen ;)

9

Gezien het weer vind ik deze eerste taart toch goed gelukt hoor!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

10

Wij hadden gisteren dezelfde problemen met bekleden en het was ook onze eerste taart. De taart was ook niet helemaal glad, maar het wordt vast makkelijker hoe vaker je het doet! En de juiste spullen wilt denk ik ook wel helpen. Ik vind hem erg leuk geworden voor je eerste taart!

11

Oh zo ging het bij mij precies zo (heb er ook nog maar 1 gemaakt) Ook na 3 keer geen zin meer.
Ik zag laatst een filmpje waar je kan zien hoe iemand het heel handig doet. Fun with fondant heet het volgens mij, op youtube!

12

http://nl.youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE

deze is het!

13

Wat een leuke reacties allemaal! Heel erg bedankt!

14

Leuke taart hoor.. met dit weer is het extra lastig hetbekleden van een taart. Lekker veel oefenen en dan gaat het steeds beter!!