Onderwerp: Bekleden
hoe kan ik voorkomen dat de lap fondant aan het aanrecht blijft kleven? Ik heb al boter geprobeerd en daarna poederzuiker maar het helpt niet echt..
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoe kan ik voorkomen dat de lap fondant aan het aanrecht blijft kleven? Ik heb al boter geprobeerd en daarna poederzuiker maar het helpt niet echt..
poedersuiker is echt het beste middel en daarnaast helpt het om na 2-3 keer rollen je fondant/marsepein een kwartslag te draaien
suc6!
Ligt er misschien ook aan waarvan je aanrechtblad gemaakt is!
Nou haha ik ga zometeen een foto van mn eerste taart posten, helaas ging het mis met het optillen van de lap maar na 3x had ik geen zin meer om het opnieuw te doen, dus er kwamen hier en daar wat scheurtjes, ik heb er fondat overheen gelegd en daarover heen een uitsteeksel maar je ziet het nog wel, dus echt een mooie taart is het niet. Er zit ook 1 roosje op, die is ook niet geweldig. maar ach volgende misschien beter!
Hoi,
ik ben zelf nog niet zo lang bezig dus ben geen kenner, maar ik rol mijn fondant uit op een tafelzeil (toile cir
En dan pak je dus je fondant met zeiltje en al op, kiept het op je taart en haalt daarna het zeil er weer voorzichtig af.
Ik vind het ook een ideale manier!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Bekleden