1

Onderwerp: Bumba (again!?!?), Zeevis en Bratz

Weer een aantal taarten van de afgelopen dagen...

Bumba, deze klant wist precies wat ie wilde, bijna een copie van een ander (Petra), maar gelukkig kon ik nog wat van mezelf erin kwijt, alle figuurtjes op de zijkanten. En een Meptaartje voor de kleine Kaj

http://www.mijnalbum.nl/Foto-77KLQTA8.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUSWMW3H.jpg

dan een last-minute, afscheid van een zeevisclub, gelukkig iets simpels

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LAI4LQ6Q.jpg

En de taart voor mijn buurmeisje. Wat wil je.....een rood hart....tja dat kan, maar niet voor het aantal personen wat nodig is. Dus moeders had al geregeld dat het ook een vierkant mocht worden met een hart erop. Het puzzelplaatje was al bijna af en toen liet ze me nog even weten, een rode taart met een roze hart, ze had geen idee dat ik Bratz gepuzzeld had.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NLIT4CW4.jpg

Als ik de kleuren van de taart van tevoren geweten had ( had geen roze verwacht) had ik de dame in kwestie andere kleren aangetrokken, maar mijn buurmeisje is een stoere meid vandaar!!

Had ook nog 80 cupcakes met chinese tekens (dit keer geverfd) en 20 cupcakes met handjes (als afscheid) tussendoor, maar dat soort dingen fotografeer ik niet eens meer.

Nu heb ik een taartenstop, vrijdag lekker een weekje op vakantie en als ik terug kom staan er 3 bruidstaarten op me te wachten.

Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd heb ik het zo druk, normaal kijk ik meerdere keren op het forum, nu ben ik al blij als het me 1x per dag lukt, zal wel met de vakantie te maken hebben en dat de meiden thuis zijn!?!?!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2

Re: Bumba (again!?!?), Zeevis en Bratz

Wat een leuke taarten,bumba is ook leuk,vooral met al die figuren op de zijkant,had ik laatst ook gemaakt op een cc.

Bratz is ook heel gaaf geworden.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

3

Bumba is zo vrolijk en leuk al die figuurtjes op de zijkant...

Meptaartje mooi in styl...

Zeevisclub is simpel maar erg mooi gemaakt...less is more zeggen ze toch?

En Bretz is een echte meiden taart...super gepuzzeld en wat zijn die hartjes mooi zeg!

Verder wens ik je een hele fijne vakantie toe...rust maar lekker uit...heb je wel nodig met die drie aankomende bruidstaarten ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

Thx Do, als ik weer een freubeldag organiseer, kom je dan ook, ik weet het, het is niet in de buurt, maar zou het zo leuk vinden om je een keer te ontmoeten, dan logeer je maar gewoon een weekendje bij je zus :)

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

5

Mag ik dan ook weer komen.:o 
Niet dat je veel aan me hebt, ik loop en kijk en babbel. :lol: :lol:

Wens je voor straks een fijne vakantie toe.
Lekker uitgerust weer terug komen.

Mooie taarten heb je gemaakt Bien.
Top.

Groetjes Lupe Foto's http://lupe.haaralbum.nl/
WINKEL/WORKSHOPS/ZOETERMEERhttp://www.taartencentrum.nl/

6

Uiteindelijk gaat het alleen om het babbelen toch? En ja Paloma, natuurlijk mag je ook weer komen, heb de vorige keer te weinig tijd voor zoveel mensen gehad, ga ik de volgende keer goed maken, ben al druk bezig met een nieuwe datum....september of oktober!

wauw, wat een prachtige taarten!!!
Die furggurtjes aan de zijkant bij bumba, zijn erg leuk!! :thumb:
Fijne taartenvakantie!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Die zijn weer helemaal top!!!! Mooi al die figuurtjes aan de zijkant.
Prettige vakantie hoor!!

9

wat is die bumba taart leuk zo met alle
figuurtjes op de zij kanten!ik vind het
meppertje ook superlief :Y
en die bratz taart is ook geweldig!

groetjes mariska

10

Ik vind het allemal erg mooie taarten.

Het Bratzmeisje heeft leuke kleren aan, hoor. En ik vind het contrast wel leuk: stoere kleren bij dat lieve roze en rood!

De figuurtjes aan de zijkant op de Bumbataart vind ik ook erg leuk. En natuurlijk ben ik nu benieuwd wie er op de zijkante staan die we niet zien :D

11

Die Bratz-taart is mooi zeg! Ben zelf ook bezig met een eerste puzzel, moest gelijk een Bratz-meid worden. Als ik ook maar een beetje in de buurt kom van jouw resultaat ben ik mega-bratz-blij!
Ga lekker genieten van een taart-vrije-vakantie!

"Begin de dag met een dansje..."

12

Wow ik ben zwaar onder de indruk.
Vooral die Bratz taart is heel erg cool! En dat plaatje... Echt heel knap hoor!

13

Wauw ze zijn allen supermooi en zo knap gepuzzeld....................

Vele en lieve groetjes Nicole

14 Laatst bewerkt door corina (30-07-2008 10:14)

ze zijn mooi, en Bratz super gepuzzeld leuk met die hartjes :Y

oja en een fijne vakantie

15

wat een prachtige taarten zeg......
bratz is bij mij he-le-maal favoriet......

16

Ze zijn heel leuk. De plaatjes aan de zijkant zijn heel leuk. De hartjes op jr brads taart zijn ook heel leuk en het is ook mooi gepuzzeld.

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

17

ooh wat een super leuke Bumba. Echt heel erg leuk die figuurtjes aan de zijkant. Super idee!

18

ze zijn leuk!
Je bumba is leuk zo met die poppetjes aan de zijkant en je bratz vind ik echt gaaf en juist die stoere kleren maken het een stoere taart en niet zo zoetjes en lief, ik vind het echt een top taart!

19

Hele mooie taarten! Mooi gepuzzeld en ze zijn ook zo mooi strak!

20

geweldig bien!!!

21

Nou maar niet minder leuk om naar te kijken!!Je bumba's zijn prachtig! Heel leuk al die andere fiurrtjes aan de zijkant!
De andere twee taarten zijn ook mooi!

22

De Bumba vind ik super gemaakt met die figuren op de zijkant!!

De Bratz dame is ook heel erg mooi geworden en de zeevis is natuurlijk ook mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

23

Prachtige taarten!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

24

Bien wat een prachtige taarten weer van jou.Die Bratz vind ik super geweldig.
Hele fijne vakantie, lekker van genieten, als je thuis komt krijg je het weer druk genoeg.
En mag ik ook weer komen?

Gr Bettie

Veel taart plezier

25

Het zijn stuk voor stuk weer prachtige creaties. Maar mijn voorkeur gaat uit naar de Bratz-taart. Ik vind dat contrast tussen stoer en lief erg leuk.

Groeten van Nicole