Onderwerp: Bumba (again!?!?), Zeevis en Bratz
Weer een aantal taarten van de afgelopen dagen...
Bumba, deze klant wist precies wat ie wilde, bijna een copie van een ander (Petra), maar gelukkig kon ik nog wat van mezelf erin kwijt, alle figuurtjes op de zijkanten. En een Meptaartje voor de kleine Kaj

dan een last-minute, afscheid van een zeevisclub, gelukkig iets simpels

En de taart voor mijn buurmeisje. Wat wil je.....een rood hart....tja dat kan, maar niet voor het aantal personen wat nodig is. Dus moeders had al geregeld dat het ook een vierkant mocht worden met een hart erop. Het puzzelplaatje was al bijna af en toen liet ze me nog even weten, een rode taart met een roze hart, ze had geen idee dat ik Bratz gepuzzeld had.

Als ik de kleuren van de taart van tevoren geweten had ( had geen roze verwacht) had ik de dame in kwestie andere kleren aangetrokken, maar mijn buurmeisje is een stoere meid vandaar!!
Had ook nog 80 cupcakes met chinese tekens (dit keer geverfd) en 20 cupcakes met handjes (als afscheid) tussendoor, maar dat soort dingen fotografeer ik niet eens meer.
Nu heb ik een taartenstop, vrijdag lekker een weekje op vakantie en als ik terug kom staan er 3 bruidstaarten op me te wachten.
Ik weet niet wat het is, maar de laatste tijd heb ik het zo druk, normaal kijk ik meerdere keren op het forum, nu ben ik al blij als het me 1x per dag lukt, zal wel met de vakantie te maken hebben en dat de meiden thuis zijn!?!?!