Onderwerp: Is mijn 1e puzzel goed genoeg voor op een taart?!
Oftewel, lijkt mijn puzzel op Hello Kitty? En kan hij op een taart, of heeft iemand nog eventuele tips? (Zijn heel erg welkom )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Is mijn 1e puzzel goed genoeg voor op een taart?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oftewel, lijkt mijn puzzel op Hello Kitty? En kan hij op een taart, of heeft iemand nog eventuele tips? (Zijn heel erg welkom )
ik vind haar heel erg mooi en strak .
super gemaakt hoor .
oh hij is supermooi!! heb geen tips hoor!! dat is niet nodig!
Ze is erg schattig
Ja, hij is heel erg mooi gemaakt en lijkt ook goed.
Klein detail: met het strikje links is het alleen niet Hello Kitty, maar haar tweelingzusje Mimmy. Bij Hello Kitty zit het strikje rechts.
Klein detail: met het strikje links is het alleen niet Hello Kitty, maar haar tweelingzusje Mimmy. Bij Hello Kitty zit het strikje rechts.
Echt dat wist ik (ook) niet. Hij is erg mooi zeg zou niet zeggen dat die je eerste keer is.
Geen tips nodig, ze ziet er zo leuk uit, goed gedaan:)
Kijk nou zelf je foto nog eens terug! Kitty lijkt sprekend!
Niet twijfelen en lekker op een taart leggen. Netter kan het
volgens mij niet.. heel goed gedaan!
Oh dat wist ik niet.. de besteller wilde Hello Kitty.. wat zal ik nu doen? Want denk als ik dat nou nog zou veranderen je zou zien dat het strikje eerst daar zat..
Sprekend hoor!!
Zal de opdrachtgeefster het wel doorhebben? Ik denk het niet. Ik zag het niet in elk geval. Ik zou hem gewoon zo laten dan beschadig je ook niets.
[quote=Jos
Ik zou het strikje laten zitten, anders ga je dat zien, dat zou zonde zijn. Erg mooie puzzel trouwens, heel goed gelukt!
Ik zou het strikje ook lekker laten zitten hoor. Denk niet dat ze het door heeft.
Ik wist het zelf eerst ook niet hoor, had me toevallig wat verdiept in Hello Kitty en haar familie en vriendjes, omdat ik zelf zo met Hello Kitty taartjes bezig was en zat te kijken welke ik daarvan nog zou kunnen maken.
Dus gewoon lekker laten zitten, je hebt hem zo mooi gemaakt.
Oftewel, lijkt mijn puzzel op Hello Kitty? En kan hij op een taart,
Absoluut niet...................................................................................................
Dat je dat vraagt!
Natuurlijk kan ze op een taart, ze ziet er supergoed uit, joh!
Trouwens nooit geweten dat ze een tweelingzus heeft
Ik zou ook het strikje lekker laten zitten. Zonde van zo'n mooi plaatje om daaraan te gaan rommelen!
Absoluut...kan zo op een taart
Nix meer aan doen!!!!
Dankje voor alle lieve reacties En ik verander er niets meer aan! Jullie zien hem binnenkort op een taart voorbij komen!
Ziet er supergoed uit! Lijkt sprekend!
Ziet er prima uit:thumb:
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Is mijn 1e puzzel goed genoeg voor op een taart?!