Onderwerp: Geboortetaarten, Dolfijnen, Paardje, Kasteel, Pinguins en Cars.
Een paar weken geleden maakten de aanstaande ouders een afspraak om wat dingen te komen bespreken. Nogal 'vreemd', want het ging om een geboorte taart.
Alleen wist ik tijdens dat telefoongesprek nog niet dat het uiteindelijk om een aantal taarten ging. De allereerste moest ook gelijk de allergrootste en allermooiste worden. Met ooievaar, baby en veel bloemen. Ik had 'm al helemaal ingepakt toen ik ontdekte dat ik de foto vergeten was...

Een paar dagen later weer een telefoontje: "Laat de 2e taart maar doorkomen, Koenie!" Oke, nummer twee:

En nog twee dagen verder, tijd voor nummer drie:

Op verzoek gevuld met banketbakkersroom en aardbeien of kersen.
Laatste dag in de groep, dus afscheid van juf Gerda:

Vulling: driedubbelelaag chocoladecreme
Voor Anouk een 'paardje tijdens een springwedstrijd". Moegestreden... 

Gevuld met drie lagen bbr.
Voor Teun (5 jaar) een kasteeltje met ridder.

Vulling: chocoladecreme.
Een lieve pinguintaart voor Romy, die drie jaar werd:

Gevuld met banketbakkersroom en aardbeien.
En als laatste voor mijn kleine grote neef Leon, die zijn vijfde verjaardag vierde, een Cars-taart. Maar dan weer eens anders...

Vulling is chocoladecreme met smarties en kersen. En daarbij veel, heel veel kitkat en m&m's... 
Met dank aan degenen van wie ik de voorbeelden heb mogen gebruiken... Ik heb de moed opgegeven om overal op te reageren. Daarnaast heb ik, ondanks de beroemde klok van mijn dochter (die met een paar uur extra) nog steeds slechts 24 uur in een dag... maar ik zie alles!!!
www.taartenvankoenie.nl

)!