Onderwerp: Ik moet er eigenlijk een beetje van huilen...
dat er zo'n beetje alles mis ging met deze taart. Wat een dramaweer om een taart te maken zeg!
Ik mocht voor Eva een taart maken, er moest een Hello Kitty op, en vooral veel roze. Dus weer eens nachten wakker gelegen om een leuk ontwerp te verzinnen. Vanmorgen vroeg aan de bak gegaan maar al snel werd duidelijk dat het gewoon te warm was om de plannetjes uit te voeren. Alleen al bij het bekleden van de taart vielen de gaten in het fondant. Dan maar wat bomen en struiken in Hello Kittystijl, wat diertjes, grassprieten enz. Uiteindelijk heb ik een heleboel gaten en scheuren weg weten te werken.
Het resultaat viel me dan ook nog wel mee hoewel ik op het punt heb gestaan de opdrachtgeefster te bellen om haar maar voor een paar taarten naar de Hema te sturen.
Volgend drama was dat de taart werd opgehaald door haar man, nou, iets enthousiaster mag wel hoor! Maar ach, de man had het vast ook warm.
Ging helemaal aan mezelf twijfelen. Naam goed? Leeftijd klopt? Genoeg kaarsjes? Lijkt Kitty wel een beetje?
En waar ik nog het meest om kan janken: 30 euri heb ik voor deze taart gevraagd. Dat is zo'n 2 euro per uur zonder ingredienten e.d. Hier wordt ik niet rijk van...
Maar goed, de taart:

) foto's! Ik vind je onderplaatje ook zo leuk, hoe heb je die gemaakt?