Onderwerp: banketbakkersroom waar ben je???
Wie weet waar ze banketbakkersroom nog verkopen? Ik ben nu bij AH en zelfs bij Dirk geweest en die hadden het niet. Vomar ook niet trouwens.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » banketbakkersroom waar ben je???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie weet waar ze banketbakkersroom nog verkopen? Ik ben nu bij AH en zelfs bij Dirk geweest en die hadden het niet. Vomar ook niet trouwens.
Ik had hetzelfde probleem en mijn schoonmoeder haalt het voor mij bij de Boerenbond. Als je die van Soezie zoekt kan je op hun website kijken naar de dichtsbijzijnde winkel. Succes!
Bij C1000 hebben ze het wel, van Baukje.
Maar het zit niet meer in een doosje, maar in een soort zakje, net als de chocoladetopping.
bij ons heeft de edah het ook, maar inderdaad in een soort zakje
Bij "recepten" staat ook ergens een recept om het zelf te maken mbv de magnetron. Ik heb het nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel erg lekker!
Groetjes, Jos
Soezie heeft ook bbroom. Te koop bij de Boerenbond. Heeft verder ook veel andere mixen op taartgebied.
Groetjes, Patricia
in eindhoven is het ook gewoon bij de ah te krijgen hoor!!!! maar inderdaad wel in een zakje!!
ik heb er een recept voor als jullie er intresen voor hebben.
Boerenbont hebben wij hier niet. en vroeger heb ik het ook zien liggen bij onze AH maar nu ik het zoek dus niet meer.
Grappig is dat heb nog even rondgebeld en Coop heeft het dus wel. Ik merk dat toch wel met meer produkten dat de "simpele" spullen uit de schappen bij onze AH verdwijnen maar bij kleine winkeltjes gewoon nog te koop zijn. Jammer dat Coop zo ver is anders had ik altijd mijn boodschappen daar gedaan. Die meneer ging meteen kijken voor mij en legde een pakje apart hahahah echt niet dat ze dat bij AH doen.
Ik had gisteren Custard gekocht, mocht ik het toch zelf moeten maken maar ik had daar zelf niet zo heel veel zin in. Buiten het feit dat ik nooit vla goed heb kunnen maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » banketbakkersroom waar ben je???