1

Onderwerp: mix vraagje

Misschien een hele blonde vraag hoor, maar ik heb nog geen enkele taart gebakken en probeer zo goed mogelijk alles in me op te nemen, zodat mijn project niet bij voorbaat al gedoemd te mislukken is ;)

Dat mixen van de botercreme en bij vullingen, moet dat met een mixer met van die gardes eraan of kan het ook met een staafmixer?

2

Re: mix vraagje

Denk niet dat het met een staafmixer gaat lukken,
die is toch alleen om iets fijner mee te krijgen?

Heb je een mixer?
anders heb je goedkope bij de Hema,
zijn echt niet duur, en best goed!

Succes!

3

Mijn staafmixer heeft een mix element een klopper en nog iets wat ik nog nooit gebruikt heb.
Ik heb wel een handmixer, maar om daar nou 10 minuten mee te gaan mixen...

4 Laatst bewerkt door Ini (22-07-2008 20:41)

Tja... ik heb dus enorme spierballen. Of eigenlijk 1 enorme spierbal in mijn rechterarm.... : D
Van het mixen met handmixer :lol:

Sorry; aan mij heb je helemaal niks

haha ik mix ook met een handmixer! Gaat prima! Ik wissel alleen wel van arm, want ik wil niet net als ingrid 1 spierbal.... dan maar liever 2! :lol:

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6

Met een staafmixer gaat echt niet lukken, geloof me. Ik doe het nu met de handmixer, verstand op nul en 10 minuten mixen. Wel met verlengsnoer voor de tv ;)

7

nou dan probeer ik het eerst wel met de handmixer. Ik wil ook wel spierballen!

succes!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

9

ik mix ook gewoon met een handmixer hoor. staafmixer gaat niet lukken volgens mij. dus ja, dan ben je alles bij elkaar zo'n 20-25 minuten aan het mixen... lekker klusje :)

10

en de botercreme kan je invriezen toch? Dan mix ik gewoon in 1 keer een heleboel!
Hoeweel heb je nodig voor 1 taart?

11

Lekker mixen voor de tv, doe ik ook wel eens...

Botercreme kun je invriezen hoor.