1

Onderwerp: Welke kleur ondergrond zal ik gebruiken??

Ik heb een opdracht voor 5 augustus waarvoor ik een 18 cm taartje moet maken met een motor erop.Nu ga ik dus waarschijnlijk puzzelen want van boetseren heb ik geen kaas gegeten :lol:

De motor moet turquoise worden(opdracht van de klant) en vraag me af welke kleur ondergrond daar nou bij zou passen.Zelf kom ik niet verder dan wit of zwart maar dat gebruik ik liever niet omdat je daar zoveel vlekken op kunt zien.

Hebben jullie een idee??
Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Angelique

2

Re: Welke kleur ondergrond zal ik gebruiken??

Woestijnbruin ofzo? Dat vind ik zelf wel mooi staan met turqoise.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Bij turquoise staat bruin of donkerblauw erg mooi! :)

Mijn website: Presentaart

4

Zwart en wit ook trouwens maar dat wil je dus niet dus dan bruin of donkerblauw, is wel stoer ook ;)

5

limoen-groen

6 Laatst bewerkt door Carin (19-07-2008 21:43)

Rood!!!!
Dan kun je daarna ook nog alle kanten op met de details als gras, lucht, wolken, weg, boompjes, hekje, stoplicht, stoep, zand, weet-ik-veel...

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

7

Dankjewel voor jullie reacties.Ik vind tot nu toe bruin en donkerblauw wel erg mooi.Dat zou er heel mooi bij passen.

@ Carin: Rood???? Vloekt dat niet met turquoise?? Het klopt dat je wel alle kanten op kunt met de details ja.Hmmmm ik moet die kleuren maar eens naast mekaar leggen :D

Groetjes Angelique

8

knubje schreef:

@ Carin: Rood???? Vloekt dat niet met turquoise?? Het klopt dat je wel alle kanten op kunt met de details ja.Hmmmm ik moet die kleuren maar eens naast mekaar leggen :D

Neen!!! Ik vind :+ dat het zeker niet vloekt :)

Groetjes, Carin

9

Wat me trouwens

Groetjes, Carin

10

Carin schreef:

Wat me trouwens

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

11

Carin schreef:
knubje schreef:

Neen!!! Ik vind :+ dat het zeker niet vloekt :)

Ik vind turquoise en rood niet heel mooi samen. Nu heb ik wel foto's waar ik shirtjes in die kleuren combineer, dus kan ook niet zeggen dat ik het afschuwelijk vind ;) (bewijs kan tegen me gebruikt worden).
Maar ja, meningen verschillen :)

12

als ik even de professor uithang, dan ga ik eerst na: dat turquoise blauw-groen is, groen staat erg mooi bij rood en blauw is een mooie combi met oranje. omdat turquise meer naar blauw neigt (sorry als het fout gespeld is, maar ik ben dyslextisch) ik zou dus kiezen voor een oranje achtige kleur (bijv. woestijnoranje, hollandoranje oid)

groetjes van marleen

Groetjes van Marleen

Berichten [ 12 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke kleur ondergrond zal ik gebruiken??