1

Onderwerp: Tea anyone?

:D Mijn laatste cupcakje! Een thee tafereel, gemaakt omdat ik nog een bon had liggen voor een fotoschilderij. Dus dit cupcakje komt op een mega schilderij van 60x 60  (:o dus zie je ook al me foutjes)

http://i4.photobucket.com/albums/y106/Kraaltjes/Afbeelding199.jpg

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden, netals de manier waarop ik de foto heb gemaakt heb namelijk net een nieuw toestel :)

Eveline

Ps Bij deze wou ik eigelijk gras maken, maar dat debiele spuitmondje wou niet meewerken :/ zonde zonde :/ volgende keer als ik meer tijd heb probeer ik botercreme eens of/en de andere tips uit een vraag-topic :)

2

Re: Tea anyone?

Wat ziet dat er superleuk uit zeg. Zo klein. Wel tof gemaakt.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Hey wat leuk, zeer schattig.
Wat een priegelwerk lijkt me dat om te maken.

Ik geef je een taartje mijn taartje
Ik geef je een taart elke dag

4

O, dat is leuk zeg!
Wat een ienieminieserviesje!

5

Nou, ziet er goed uit hoor! Ik zou zo trek krijgen......

6

Wat ontzettend leuk gemaakt!
Heel gaaf om dat op een foto van 60x60 te hebben:D

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

ah wat leuk en schattig!!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Mira Max schreef:

Hey wat leuk, zeer schattig.
Wat een priegelwerk lijkt me dat om te maken.

:D Behoorlijk! Dat stomme kopje heb ik al meerdere bijna geplet :lol: netals het handvat eraan.

:D Ik hoop ook Denisjûh, vindt ergens wel eeerug groot :x  :D maar gegeven paard moet je nie in de mond kijken

Dankjullie :) :) :)

9

wat een schatje leuke cc  :)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

10

Op dat schilderij ziet het er straks niet meer zo innie mini uit! Leuk gedaan.

11

Wat schattig zeg...zo mini...dat lijkt me lastig om te maken...knap hoor ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Flien schreef:

Ps Bij deze wou ik eigelijk gras maken, maar dat debiele spuitmondje wou niet meewerken :/ zonde zonde :/ volgende keer als ik meer tijd heb probeer ik botercreme eens of/en de andere tips uit een vraag-topic :)

Lookpers ;)

wat een leuk cakeje :Y

xxx

13

Heel leuk gemaakt! Kan je bijna niet voorstellen dat het zo klein is

Prachtig, prachtig! En heel mooi gefotografeerd en de achtergond/ ondergrond vind ik ook superleuk erbij!

Groetjes Natalie

15

Gaaf! Wat een mini-tafereeltje. Daar heb ik echt niet het geduld voor, maar het effect is super.
Ik vind je manier van fotograferen ook heel mooi. Mooie kleurencombi. Ik denk dat het effect super is op 60 x 60 (en die foutjes ziet alleen jij hoor) :Y

16

Chientje schreef:

Gaaf! Wat een mini-tafereeltje. Daar heb ik echt niet het geduld voor, maar het effect is super.
Ik vind je manier van fotograferen ook heel mooi. Mooie kleurencombi. Ik denk dat het effect super is op 60 x 60 (en die foutjes ziet alleen jij hoor) :Y

:) Idd das meestal toch zo, ben erg benieuwd hij komt deze week denk ik binnen :D

Dank jullie allemaal :)

17

Ontzettend leuk gemaakt.....en leuk idee een schilderij!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

18

Wat een werk zeg, het is wel leuk geworden. Met spuitmondje nr. 133 en wat botercreme kreeg ik leuke grassprietjes, moet je een keer proberen :)

Voor meer foto's van mijn lekkere creaties volg link
http://www.dushicakes.nl/

19

Zoo dat is knap!!! Zo klein echt heel mooi!

20

oooooooo die is leeeeuuuuukkkk ben erg benieuwd naar het schilderij. Mooi gepriegeld :lol:

21

Shozette schreef:

Wat een werk zeg, het is wel leuk geworden. Met spuitmondje nr. 133 en wat botercreme kreeg ik leuke grassprietjes, moet je een keer proberen :)

Euhm heb er eentje met veel gaatjes erin, geen idee of juiste is. Zal idd eens proberen met die botercreme maar om eerlijk te zijn vindt k ik niet aantrekkelijk klinken dat boter.

^^Dankjullie :) :) :)