1

Onderwerp: Tips gevraagd

rijdag is het eindejaarsfeest bij ons op school.
Thema : Sixties......
De mama van Sylke bakt vast wel taart he ?????? hint hint hint
Ja hoor dat doet de mama van Sylke wel, maar die maak ook lekker retro cupcakes.
Omdat ik er nogal wat wil maken vroeg ik me af of ik de decoraties al eerder kon maken, en hoe die te bewaren...........het maken zal best wel kunnen dat geloof ik wel maar hoe bewaar ik dat allemaal ??? ik heb wel een paar doosjes die ik kan gebruiken maar dan kan ik 10 rondjes kwijt ofzo........iemand een briljant idee ????
Het worden in principe simpele cirkels en bloemen....

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

Re: Tips gevraagd

Hoi,

Ik heb bij Blokker een grote taartdoos gekocht waar je ronde taarten in kunt bewaren, deze is ook heel handig om je versieringen een paar dagen in goed te houden, mits je de deksel goed afsluit.
Er zit ook een handig taart rondje bij deze doos, zodat je je taart er makkelijk uit kunt halen. De doos kost ongeveer 6 euro.

Succes met je cakejes en veel plezier met het feest!
groetjes Saskia

3

Ja die doos heb ik ook idd, maar daar kan ik ook geen 40 decoraties in kwijt volgens mij............en ze dan ook nog plat houden...

4

Als het rondjes zijn enzo leg ik ze op zo'n plastic insteekhoes, en dan de volgende erbovenop, zo kun je er wel een hele hoop kwijt ;) :-D

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

5

Lara M. schreef:

Als het rondjes zijn enzo leg ik ze op zo'n plastic insteekhoes, en dan de volgende erbovenop, zo kun je er wel een hele hoop kwijt ;) :-D

Ja da's waar :D:D
Ga ik dat maar proberen........

6

Onderop een (snij)plank en dan stapelen met bakpapier waarop je de rondjes legt. Het geheel erg goed (h

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

Ik werk veel met het schuimrubber wat tussen de lossen druiven word gestopt. Is ongeveer 10x17 cm en ik heb het van de nettorama gekregen, en dan in de taartdoos.