Onderwerp: Vakantieprinsesje
Door de cupcakepicknick gisteren gingen mijn handen zo vreselijk jeuken, dat wilde ik oooook, cupcakes versieren! Maar ja, ik zit hier in een huisje in Frankrijk, nul spulletjes meegenomen, geen oven hier....
Maar: voorgekleurde marsepein (roze en lichtgroen) gespot in de supermarkt! Bovendien niet zulk lekker weer...Dus: Cakejes gekocht, kinders enthousiast gemaakt en begonnen. Uitrollen met een lege fles. Geen mesje of uitstekers? wel een gebaksvorkje, glas en knoflookpers, daar kwamen we toch wel een eind mee Maar een simpel (schil)mesje miste ik toch wel behoorlijk..
Helaas regende het, dus hebben we geen eigen cupcakepicknick kunnen houden. Wel heb ik de mijne nog snel even buiten op de foto gezet. De kinderen hebben hun creaties opgeleukt met Maltezers
We hebben hier gratis wireless internet en dus heb ik alle tijd om af en toe taartjes te kijken en berichtjes voor jullie te maken op het forum, hihi. Zien jullie me al hier zitten? Ik zit onder het zonnescherm met de laptop op schoot., terwijl man en kinderen voor de afwas zorgen!
Groetjes vanuit een inmiddels droog St. Julien en Born, vlakbij de Franse kust onder Bordeaux!
Jozien.