1

Onderwerp: boetseren bruidstaart topper

Voor een bruidstaart voor eind augustus is me gevraagd een toppertje te boetseren. Nu vroeg ik me eigenlijk af of jullie hiervoor als basis nog iets van een sateprikker of zo gebruiken om ze rechtop te laten staan. Of gebruiken jullie tylose om 't hard te laten worden?

Hoe lang van te voren kun je zo'n topper trouwens maken? Best lang toch?

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

2

Re: boetseren bruidstaart topper

Heel lang vantevoren. En maak je niet druk om de houdbaarheid: het bruidspaar zal de topper zo geweldig vinden dat ze 'm niet willen opeten :lol:. Het is natuurlijk ook echt een uniek stuk!
Ik doe er een prikker in ja, van de voetzolen tot net onder de kruin :D. Maar daarmee viel de gom t

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Is tylose niet eetbaar dan? (voel me even heel dom.. hihi, maar weet het echt niet)

4 Laatst bewerkt door Carin (07-07-2008 20:49)

Ja het is wel eetbaar, maar er is een verschil tussen eetbaar en lekker :D

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Okido, dan ga ik binnenkort toch maar alvast beginnen. 'k zal maar niet gaan bijhouden hoe vaak 't weer 'n propje wordt .... Maar ach .... 't geluk is met de dommen en laat ik nou van origine blond zijn! :lol: :lol: :lol:

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

6

Carin schreef:

Ja het is wel eetbaar, maar er is een verschil tussen eetbaar en lekker :D

Hihi, ok ;) Bedankt voor de info. Ben sowieso niet echt een marsepein eter... dus ik zou het nooit proeven, maar dan kan ik anderen waarschuwen als ik het ze ooit voorzet... hehe of niet ;)