1

Onderwerp: Logo in een dot creme

Het word een ovaal logootje van ouwel dat op een cupcake moet komen.

Nu wil ik dat in een dot creme doen maar ik twijfel hoe ik het moet gaan doen. Gewoon rustig dus gewoon rond gat gebruiken om de aandacht te vestigen op het logo? Of toch met zo`n stervorm, wat ik normaal gesproken mooier vind.

Heb hier geen ervaring in. Het is toch een soort van reclame wat hij voor zijn zaak gaat maken..

Hoe doen jullie dat?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

2

Re: Logo in een dot creme

"Toevallig" weet ik hoe je logootje eruit ziet ;) Ik zou een "roos" spuiten, dus een stervorm, liefst 2D of 1M van Wilton. En dan het logootje erin steken cq erop leggen, een beetje combi van, ietsje schuin naar achter zeg maar.

Je kan ze ook plakken met piping gel, maar dan moet je eerst alle cc's afsmeren ergens mee, dan bekleden emt een rondje marsepein, en daarop het logootje plat plakken. Een beetje afwerkign is daar overigens wel mooi bij ;). Maar het zijn er vrij veel dus het lijkt mij een boel werk zo :s, en ik weet zo net nog niet of het wel echt mooier is hoor.

Een mooie toef erop en daarop/in het logootje is ook echt heel mooi!

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

3

Re: Logo in een dot creme

Je kan die toef ook nog een leuk kleurtje geven trouwens, of juist wit, ook mooi, maar omdat de ouwel zelf wit is en dat dus de achtergrondkleur is tussen de tekst door, lijkt een toef lichtblauwe creme me heel mooi.

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep