Onderwerp: langnek

hoe vinden jullie hem? is ie goed genoeg voor op een taart?? Ik twijfel een beetje. Graag jullie mening en tips
www.freewebs.com/channycakes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » langnek
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

hoe vinden jullie hem? is ie goed genoeg voor op een taart?? Ik twijfel een beetje. Graag jullie mening en tips
Wat een gaaf idee zeg!! Ik vind hem super! Alleen op de closup foto van zijn gezicht zie ik dat zijn nekje niet helemaal recht is. Misschien even aan allebei de kanten een liniaal ertegen zodat hij super recht word. Verder vind ik hem echt gaaf!
Ja idd zijn nek hahaha hij is gewoon te lang die van jouw kijkt teminste niet zo eng......hahaha
Ziet er leuk uit hoor. Ik zou alleen de oogjes anders doen. Dus met oogwit, en de iris en de pupil. Dat leeft meer zeg maar. en de wenkbrauwen niet te vergeten, die maken een gezicht helemaal.
Voor de rest ziet ie er heel leuk uit!
wat een geweldig idee zeg
die is leuk zeg!
Hij ziet er gaaf uit! Kan prima op een taart.
Wow,die heeft een lange nek,maar wel heel leuk,ja als hij op een taart past kan je hem er wel op doen.
Leuk gemaakt.. Indd de ogen zijn erg zwart.
Hij is wel heel erg leuk, zou wel eens tipje wit in de ogen doen. Hij kijkt zo duister 
Met bovenstaande tips kom je er vast en zeker uit! Heel erg leuk gedaan trouwens!!
dames bedankt voor de tips!!!!
Zijn ogen zijn blauw en een donkere pupil maar is niet goed te zien op de foto. Hij is ook niet echt heel groot hoor, past wel op een rechthoekige taart. Zaterdag komt hij op een taart en laat ik het resultaat zien
Een heel leuk idee en een goede uitvoering ervan. Met bovenstaande tips wordt hij helemaal tippietoppie. Ik zie em wel als hij geshowd wordt
Heel leuk idee!! Ik sluit me aan bij de andere tips 
Erg leuk!
Als je er nog iets aan wil doen zou ik de mondhoeken nog even naar beneden halen. Die van jou lacht een beetje, en de echte heeft ze zo ongeveer op z'n kin hangen 
Ben benieuwd naar het hele resultaat. Wordt vast leuk!
Helemaal leuk 
xxx
ik heb het bewust zo gedaan die mond, ik vond zo'n chagerijn niet leuk op een taart, maar bedankt voor de tip. Hier verderop staat hij al op het forum geplaatst op een taart
leuk idee.. Moet ie rechtop staan? Hihi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » langnek