Onderwerp: Deze stonden al een hele tijd op mijn WANT TO DO lijst haha
en nog een
Allemaal vanillecupcakes met aarbeivulling. Laatste met regalice fondant...heerlijk is die vind ik voor dit soort dingen.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Deze stonden al een hele tijd op mijn WANT TO DO lijst haha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
en nog een
Allemaal vanillecupcakes met aarbeivulling. Laatste met regalice fondant...heerlijk is die vind ik voor dit soort dingen.
Ik vind ze heel erg mooi,maar mijn voorkeur gaat uit naar de witte, die vind ik net iets sjieker.
Ik heb een vraagje voor je, je hebt ze gevuld lees ik, hoe heb je dat gedaan? Uitgehold in he tmidden en dan vullen of snij je door en dan tussen smeren?
grtz Elly
Prachtig zijn ze!
Ik vind ze heel erg mooi,maar mijn voorkeur gaat uit naar de witte, die vind ik net iets sjieker.
Ik heb een vraagje voor je, je hebt ze gevuld lees ik, hoe heb je dat gedaan? Uitgehold in he tmidden en dan vullen of snij je door en dan tussen smeren?
grtz Elly
Ik spuit een klein beetje erin, met spuitmond 7 is t geloof ik. Dus ik doe jam in een spuitzak. Hele dunne hebben wij hier in noorwegen....en spuit t erin.
Soms doe ik de jam onder de fondant.
Zeer knap gedaan!!!
Heel mooi
Nou dat kun je dan van je to do list afhalen want deze zijn prachtig gelukt.
Ze zijn prachtig Anne Brith....er zullen vast meerdere volgen
Mooie cupcakes! Vind ze allebei heel erg leuk geworden!
Groetjes, Monique
Allemaal heel mooi!
Die witte vind ik wel iets voor een bruiloft.
Heeeeeeeeeeel mooi ook die tweede die eenvoud!!!!!
Ze zijn heel mooi geworden Anne Brith! Die tweede is classy!
Hoi,
Ik vind ze heel erg leuk en vrolijk geworden, ze waren vast ook lekker?
groetjes Saskia
Heel erg mooi, vooral die laatste zo sjiek!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Deze stonden al een hele tijd op mijn WANT TO DO lijst haha