Onderwerp: Blauwe bloemige taart met paard voor Sophia
Goedenavond, ik ben zoooo trots!!! Ik moet m'n taart gewoon even posten, ook al heb ik alleen foto's met avondlicht / flits, dat pas ik morgen dan wel aan...
Alles zat mee met deze taart: Het kapsel werd mooi hoog, ik kon het in 4 lagen zagen. De vulling werd mooi stevig, de fondant rolde goed uit, geen plooien, m'n sierrandje ging goed (pas de 2e keer dat ik dit gebruik), de puzzel (van chocofondant) had ik van de week al af en daar was ik ook al zo tevreden over. De bloemetjes bleven goed zitten, de taart werd lekker strak (waar zouden we zijn zonder de smoother) Kortom, ik ga slapen als een gelukkig mens
(waar je al niet blij van kan worden...)
Anyway; de opdracht was een taart in het blauw, de lievelingskleur van Sophia die 6 wordt en gek is van paarden. Heerlijke meidentaart dus. Leuk om een in het blauw te werken, normaal zou ik roze doen... Gevuld met 2 lagen banketbakkersroom en een lagje aardbeienjam, op verzoek.
Oh ja, het onderbord is van hard plastic, maar vind het net een kantje, zo lief! Heb ik laatst in Italie gekocht in de supermarkt, ideaal!
Edit: de foto's met daglicht: