1

Onderwerp: Planning

Hallo allemaal,

Vorig jaar heb ik mijn eerste + tweede taartjes gemaakt. Een vierkante bloementaart en een barbietaart (het lukte me destijds niet om deze op de site te plaatsen, moet ik me nog even in gaan verdiepen. Maar voor de eerste keer zagen ze er goed uit). Helemaal leuk, maar hierna is de aandacht een beetje verslapt.

Maar er is nog hoop voor me: afgelopen mei ben ik bij Eveline van boketor.nl (tnx nog Eveline =)) op workshop geweest. Een plaatje gepuzzeld. Nou, jullie raden het al, verslaafd!

Door vakantie e.d. ben ik er nu nog niet aan toe gekomen. Echter, voor zondag 6 juli ga ik een taart maken voor een babyshower. Gisteren wat spullen (bij)gekocht bij de webshop, zit er echt met smart op te wachten!

Het liefst begin ik meteen als ik het binnenkrijg! Maar ben bang dat het uitdroogt. Ik heb geen plek om het in te vriezen, dus dat is geen optie. Het biscuit wil ik dan vrijdag maken, maar is dit ook niet te vroeg ivm uitdrogen?

Hoever van te voren kan ik het puzzelplaatje maken? Ik doe het met marsepein, dat gaat volgens mij wel langer mee dan fondant qua uitdrogen, is het niet?

Is het, als ik het biscuit en het plaatje op vrijdag maak, zaterdag bekleed, zondag nog een lekkere taart? Ben namelijk bang als ik het op zaterdag doe, dat ik in tijdsnood kom en als er wat verkeerd gaat, hebben we zondag geen taart :-s

Ik hoor het graag van jullie en zal tzt een foto'tje plaatsen van de taart (als ik het voor elkaar krijg).

Alvast bedankt voor jullie advies!

Groetjes,
Mabel

Klik hier voor mijn album: Cake Dream

2

Re: Planning

nou meid, ik bak zelf mijn taarten meestal ook 2 dagen van te voren hoor en puzzelen en boetseren ook dagen of wel een week van te voren, dus ik voorzie echt geen problemen in je planning!