1

Onderwerp: eerste 'opdracht'

Heb ik iemand die graag een taart wil, heb ik nog maar een blokje marsepein en geen fondant in huis :( En het moeten nog grote taarten worden ook.
Ik moet een taart maken voor een Marokkaanse familie voor morgen het suikerfeest. Het gezin bestaat uit moeder, vader en 6 kids met aanhang. gloep :P
Morgenavond is het suikerfeest, dus ben nu maar begonnen met bakken. Ik zal er dan maar glazuur als kapsel op doen, en het beetje marsepein als versiering gebruiken.

2

Re: eerste 'opdracht'

en mocht je wel marchmallows in huis hebben dan kun je nog gaan voor marschmallowfondant. Of als je een paar repen chocolade in huis hebt overgieten met choco.
En glazuur zal op zich wel in de smaak vallen want ik weet goed van marrokaanse kennisen van ons dat ze erg van zoet houden. Die koekjes en fruitsnoepjes, brrrrr. wat zoet. :)
Succes met bakken, en met weing middelen kom je soms tot het mooiste resultaat. :)

3

Zijn er bij jullie geen winkels open waar je marsepein kan kopen??  Bij ons is de buurt GB open op zondagmiddag.  In de ochtend is de delhaize ook open.  Altijd handig als je nog iets mist

groetekes Kris

In de supermarkt kun je hier geen marsepein kopen. Misschien in een van de toko's, maar die zijn nu ook niet open. De toko in mijn woonplaats die van een islamitische indonesier is en dus vandaag open is, heeft het in ieder geval niet.

Ik ga gewoon in de weer met icing en zo :p ik kijk wel hoe het wordt, ik ben nu nog de cakes aan het bakken.

Moehahaha :P
marsepein gevonden, ik mag het van een bakker kopen en als ik het regelmatig ga doen, gaat ie er rekening mee houden. Mooi :)