1

Onderwerp: Weer die motortaart

Hallo ,

vorige week vroeg ik tips voor onderstaande motor taart,
nu krijg ik de vraag of ik voor een jongentje wat woensdag 5 jaar wordt .
hij wil graag de motor taart .
nou vindt ik er natuurlijk helemaal niks aan om 2 x presies de zelfde taart te maken, dus heb ik gevraagt of ik er iets meer een kindertaart van zou maken , dat was prima en de onderkleur mocht ook best anders.

wat zouden jullie doen ?

zie wel eens dat jullie langs de zijkanten van die leuke slingers maken , zal ik dat doen en wat zal ik nog meer doen ?

ben benieuwd hoe jullie de taart zouden maken.

is voor het eerst een taart voor iemand die ik niet ken trouwens dus best spannend, zijn kennissen van mijn ouders ( ja me moeder heeft reclame voor mij gemaakt , haha! )

dit is de taart die ik vorige week gemaakt heb , hij staat op mijn site en daar heeft het jongentje hem gezien.

http://i29.tinypic.com/16ly0d0.jpg

2

Re: Weer die motortaart

Ik vind het zo al erg leuk en wel makkelijk nog eens dezelfde te maken, gaat het vast al vlugger dan de eerste keer. Misschien het plaatje meer in het midden en dan in ieder geval zijn naam erop en op de zijkanten wat vijfen ofzo of een aantal gekleurde ballonnen ofzo. Niet te veel veranderen hoor.

Ellen

3

Re: Weer die motortaart

Zijn naam in de tank en het aantal jaren op het spatbord. De zijkanten versieren met ballonnen, maar eigenlijk ben ik het met Eltje eens, weinig/niks aan veranderen want de taart is erg leuk en strak

lekker duurt het langst!