1

Onderwerp: Icing webshop

Is dit icing die hard word, of blijft ie redelijk zacht zodat het nog met een mes gesneden kan worden? Ik kan het niet vinden op de webshop zelf nl.
Alvast bedankt voor het antwoord.

Petra

2

Re: Icing webshop

Je hebt verschillende soorten icing bij de shop...

Ik heb zelf de Royal Icing poeder, en die wordt hard..erg hard!
Er waren er ook in tubes en potten, maar weet niet hoe die zijn...

Dus...even wachten of je nog meer reactie's krijgt,
en dan lees ik gelijk mee!

3

Die kant en klare in het potje wordt dus niet hard,had geprobeerd er vlinders mee te spuiten,maar die waren na 3 dagen nog niet hard,die gebruik ik dus om alleen dingen mee vast te plakken,de poeder vorm wordt idd wel hard.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

Oke, merci, dan weet ik in ieder geval dat ik daar mee kan gaan spuiten maar geen taart mee bekleden :) of kun je er dan iets aan toevoegen zodat het niet hard wordt? of is dat teveel gevraagd?

5

Nee hoor, is niet te veel gevraagd. De royal icing, die je aan moet maken met water, wordt dus keihard, behalve als je er glycerine aan toevoegt. Ik weet alleen dus niet meer hoeveel, maar dat weet iemand anders vast wel weer.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Ik geloof dat ik op 250 gram poedersuiker na het bereiden iets van 2 theelepels glycerine had gedaan en toen bleef het zacht...het was echt heerlijk!

Groetjes, Tessa

7

Heerlijk dit forum :) hier heb ik iets aan!!
Als ik mij niet vergis zat bij mijn laatste bestelling glycerine maar durfde geen namen te noemen omdat ik dus ook tylose en nog iets had besteld waar ik nu al weer de naam van vergeten ben :o Alles met een werking heb ik besteld ;)
Dames bedankt :thumb:

8

natasja147 schreef:

Die kant en klare in het potje wordt dus niet hard,had geprobeerd er vlinders mee te spuiten,maar die waren na 3 dagen nog niet hard,die gebruik ik dus om alleen dingen mee vast te plakken,de poeder vorm wordt idd wel hard.

ik heb deze gebruikt als een laagje voor tussen de taart! lekker wat chocolade snippers van een milka reep erdoor heen geroerd. en een druppel water, anders bleef het te hard om te smeren. wist anders niet zo goed wat ik er mee moest.