1

Onderwerp: mmf van roze marshmellows?

Misschien een domme vraag maar iedereen heeft het hier over de witte marshmellows om mmf te maken maar ik diverse zakken waar ook roze in zitten. Gebruiken jullie deze niet omwille van de kleur of ook voor de smaak?
Ik wil in het weekend eens mmf gaan proberen te maken. Moet eerst nog eens gaan zoeken hoeveel een CUP is. Dat is het nadeel met die buitenlandse recepten. En mijn geheugen laat me nogal eens in de steek. :-D

2

Re: mmf van roze marshmellows?

Ja hoor, die kun je ook gewoon gebruiken, hoef je ze lekker niet meer roze te verven en een beetje geel erbij en je hebt oranje. ;)

En die cups hebben ze bij de hema/ xenos/ kookwinkels ook dacht ik hoor.

3

Ja en ook in de tipculinair hoek van Trendhopper geloof ik. daar heb ik ook van die maat lepels gezien.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

4

En als je niets wilt aanschaffen, maar je hebt toevallig wel een (kleine) maatbeker: een cup is 250 ml.

Groeten, Eline

5

Je kunt eventueel ook op deze site kijken:
http://www.dekooktips.com/cupcon-ab.htm
Bij de hema heb ik net hele mooie rvs cups gezien, niet duur.

Groetjes, Jos

6

Dank jullie wel voor de tips. Volgende week ga ik naar de Hema. Vandaag en morgen toch geen tijd gevonden omdat ik nog een andere taart wilde maken. Dus volgende weekend de mmf maken. Ik heb idd een klein maatbekertje van 250 ml van tupperware. En die site is erg handig!! Dus dank jullie wel dames