Onderwerp: lime groen
Weet iemand hoe ik fondant lime groen kan kleuren??
Welke kleurstof heb ik hiervoor nodig??
Moet wel ECHT lime kleur worden.
Bedankt alvast Marlies.
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » lime groen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Weet iemand hoe ik fondant lime groen kan kleuren??
Welke kleurstof heb ik hiervoor nodig??
Moet wel ECHT lime kleur worden.
Bedankt alvast Marlies.
Hier staat ie: http://www.candylandcrafts.com/colorchart.htm
5 delen geel, 1 deel groen!
Sukses h
Ik ben toch ook een muts
Die kleurenkaart heb ik ook op de laptop staan
Bedankt....
Ik ga hem gelijk uitproberen....
Groetjes Marlies.
Ik ben toch ook een muts
Dat wist ik al
Bedankt Do :lol:
Groetjes Marlies.
Graag gedaan
Enne is het gelukt??
Ben benieuwd want dat is een kleur die ik ook graag wil maken,maar me afvroeg of dat wel gaat lukken.
Nu heb ik een testpersoon gevonden
ik weet niet wat daar staat, maar het is inderdaad citroengeel met leaf green...
Enne is het gelukt??
Ben benieuwd want dat is een kleur die ik ook graag wil maken,maar me afvroeg of dat wel gaat lukken.
Nu heb ik een testpersoon gevonden
Ik heb het al gemaakt, staat bij mijn Stapeltaart: Streetdance voor Kelsey, was echt een superflitsende kleur geworden!
Ook Martine-nl heeft hem gemaakt, was ook een superkleur, haar taart kun je wel op haar naam vinden denk ik .......
ik had een tijd geleden ook limegroen gemaakt met lemon yellow en leaf green en is errug LIME groen geworden:
Ow gaaf! Ga ik zo ook even maken. Is het met marsepein gedaan of fondant, dat maakt ook nog wel uit.
Ow gaaf! Ga ik zo ook even maken. Is het met marsepein gedaan of fondant, dat maakt ook nog wel uit.
Marsepein!
Ohhh moet het zo met 5 delen geel en 1 deel groen ik kreeg het ook niet voor elkaar en die kleurenkaart zal ik er ook eens opzetten altijd handig. ik kreeg met de kleur "fern"van de shop wel een mooie groen maar geen lime.....bedankt dames!
knubje schreef:Enne is het gelukt??
Nu heb ik een testpersoon gevondenIk heb het al gemaakt, staat bij mijn Stapeltaart: Streetdance voor Kelsey, was echt een superflitsende kleur geworden!
Ook Martine-nl heeft hem gemaakt, was ook een superkleur, haar taart kun je wel op haar naam vinden denk ik .......
Oooooh gaaf ......dat ga ik zeker eens proberen.Limegroen is een beetje waar ik voor leef hahahaha.Hier in huis zijn alle accenten en accessoires limegroen.DUSSssssssss
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » lime groen