1 Laatst bewerkt door sarina (21-06-2008 12:00)

Onderwerp: jullie eerlijke mening over dit plaatje

Kreeg een opdracht om een crossmotor taart te maken met de kleuren van Kawasaki. Ik heb nog niet vaak gepuzzeld maar ben vanmorgen begonnen met dit plaatje te puzzelen. Wat vinden jullie ervan? Wat kan ik er aan verbeteren? Alle tips zijn welkom. Zelf zie ik ook wat dingen die ik nog ga veranderen.
Ze wilden graag een groene taart. Nu zat ik te denken als ik de taart groen maak dan zie je het plaatje amper. Zou een bruine ondergrond ook leuk zijn.. dat bruine is dan het cross circuit ofzo.. Ik hoor het wel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A77LLR7U.jpg

2

Re: jullie eerlijke mening over dit plaatje

Dat kan je doen.. maar je heb verschillende kleuren groen.. je kan marmeren?  plaatje is leuk hoor!

Stefs taartjes zien --> www.cheffsteff.come2me.nl <--

3

Als je de achtergrond donkergroen doet dan is dat wel mooi hoor! Kawasaki is volgens mij iets feller groen, misschien kan je de achtergrond zo doen!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

4

Het is zo al een leuk plaatje. Misschien nog een oog en iets van spaken in de wiel ofzo?

Ik heb niet zo heel veel verstand van motorcross, hihihi.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

5

Ik denk idd ook dat een paar spaken het geheel wat meer afmaakt! Maar verder vindt ik hem mooi hoor!

6 Laatst bewerkt door sarina (21-06-2008 14:36)

Ja spaken.. dat is wat ik mis... Bedankt voor de goede tip! iI maak hem wat minder dik..Hij heeft een beetje een buikje.

7

Ummmmmmmmm merknaam op motor? Sponsering op shirt of iets van streepje? Ik roep ook maar wat want ook ik heb geen verstand van motors.

8

Ja, mooi donkergroen lijkt me mooier dan bruin als achtergrond

9

je zou de grijze delen misschien kunnen verven met wat zilver dan krijg je wat meer die chroomuitstraling. Inderdaad wat spaken erbij.
Ik denk dat bruin gemarmerd als achtergrond ook heel mooi is.

groetjes Crystal
Mijn taarten zien? -->Crystal's creaties

10

sarina schreef:

Ja spaken.. dat is wat ik mis... Bedankt voor de goede tip! iI maak hem wat minder dik..Hij heeft een beetje een buikje.

Joh dat is z´n shirt, heb ik ook als ik voorover buig...... ;)

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

Ik zou hem ook nog ogen geven of zo. Je kijkt zo raar de helm in. Verder vind ik hem erg leuk.

12

bruin korrelig circuit dan,modder!!!

En ja is idd leuk als de man een oog krijgt,ziet ie ook waar die heen gaat

cateren is ook gebakjes maken :)

13

Gedeeltelijk groen, bruin en blauw voor de lucht.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.