1

Onderwerp: Schildpad voor mijn schoonouders!

De buren van mijn schoonouders zijn een uitbouw aan het plaatsen waardoor de tuin niet meer helemaal afgesloten is. Ze hebben al 5 jaar een grote schildpad in de vijver zwemmen. Maar die dacht bij zichzelf ik ga even wandelen en verdween uit de tuin en ging naar de buren. Via de poort van de buren is hij in de brandgang terecht gekomen. Daar hebben 2 spelende kinderen hem gevonden en hem naar hun buurman gebracht die hem bij hun in de vijver had gezet omdat hij niet wist van wie de schildpad was. Doormiddel van flyers te verspreiden kwamen ze dus weer bij die man uit en hebben ze dus hun schildpad weer terug. Mijn schoonmoeder belde mij helemaal blij op dat ze hem weer terug hadden en dat ze een mooie bos bloemen ging halen voor de mensen die de schildpad hadden opgevangen. Toen zei ik dat moet je niet doen. Ik ga we een mooie taart voor ze maken. :)
Dit is het resultaat geworden.
O ja hij kijkt met opzet scheel en ontdaan omdat hij gewoon 3 dagen de weg is kwijt geweest.
Tips en verbeterpunten zijn welkom.

http://www.berndsen.info/photo/convert.php?currname=PICT0001.JPG&currdir=Taarten/080619%20-%20Schildpaddentaart&showvideo=ture&v=0

http://www.berndsen.info/photo/convert.php?currname=PICT0005.JPG&currdir=Taarten/080619%20-%20Schildpaddentaart&showvideo=ture&v=0

2

Re: Schildpad voor mijn schoonouders!

leuk, het is net "de taart en zijn verhaal" (parodie op radio programma, de plaat en zijn verhaal)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

3

Ach gossie, gelukkig is het goed afgelopen voor de schildpad en is hij weer terug bij zijn "baasjes"!! En wat een lieve taart heb je voor de buren gemaakt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

4

Hey Wat Is Die Mooi Zeg En Ik Vind Hem Ook Wel Grappig!!!

Vele en lieve groetjes Nicole

5

hij is leukkkk!!!

6

Ach hij is zo leuk!!

7

Erg mooi, en heel herkenbaar, wij moesten ooit op de katten en schildpadden van vrienden van m'n ouders passen en toen nam

8

Wat een verhaal.... en dit is veel leuker om te krijgen dan een bosje bloemen toch?? Ik vind hem SUPER !!

9

Aaah dat is toch veel leuker dan bloemen. Heel leuk gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Wat een leukerd!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

11

Wat een grappige schilpadtaart zeg!
Heel leuk gemaakt :Y

12

Ach, wat een schatje!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

13

Wat een spannend verhaal met en goed eind...gelukkig is de schildpad terecht...en die taart is enig!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

14

Nou die mensen zijn helemaal blij met deze schildpad lijkt me, ik vind hem enorm schattig!

Ondanks het jaren van bakken nog veel te leren ;)

15

Wat een super taartje met een leuk verhaal;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

16

Erg leuke taart bij dit verhaal! Tja een bos bloemen is onwisj saai natuurlijk ;)

17

Super!!! Wat een geinig verhaal ook...

... de schildpad is leueueueuek... hij kijkt zelfs een beetje alsof ie zelf ook wel moe is geworden van die hele reis... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

18

Geweldig verhaal en gelukkig is hij weer in de goede vijver,en hij kijkt gaaf,heel erg moe ook,heel erg leuk gedaan,die uitdrukking van schildpad,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

19

he wat is ie mooi geworden, grappig met dat tongetje

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs