1

Onderwerp: Wie heeft er een leuk en lekker recept voor een bumbataart te maken

Hallo luitjes

In oktober wordt mijn dochter Femke 2 jaar oud en ze vindt BUMBA helemaal te gek.
Nu ik wil graag proberen om een bumbataart te maken

Heeft iemand misschien een recept voor mij.

Groetjes frouke

2

Re: Wie heeft er een leuk en lekker recept voor een bumbataart te maken

Hallo Frouke,

Je had je vraag in de Taartenparade gesteld maar die is voor het showen van je taart. Dus heb ik je berichtje even verplaatst.

Ik denk dat het wel handig is als je nog iets specifieker bent over je vraag. Wil je weten hoe je een taart bakt? Kijk dan eens onder het hoofdstuk FAQ: bakken. Daar staan een heleboel tips.
Bumba kun je maken als een puzzelplaatje of boetseren. Kathleen van het forum maakte een leuke how to van het boetseren van bumba, klik maar eens hier! Nog veeeel en veel meer info vind je in de FAQ, zie het menu hiernaast.

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Hallo

ik wou een ronde cake bakken en van die cake een bumba gezicht maken.
Waar kan ik de cake dan het beste mee bekleden en wat kan ik gebruiken voor de ogen,neus mond, oren en zijn haartjes.

Groetjes Frouke

4

ik heb onlangs ook een bumba taart gemaakt voor de 1e verjaardag van mijn zoontje.
Ik heb een vierkante taart (kan ook rond zijn) gebakken en daar een puzzelplaatje met Bumba opgelegd.
Een vorm snijden van een taart kan ook, maar is volgens mij een stuk moeilijker te bekleden.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

5

Hoi Frouke,
je kan de cake bekleden met marsepein of fondant.
Dit kan je kopen in de webshop, zie hiernaast links in de oranje balk!
Ook kan je mmf = marsmallowfondant zelf maken van marsmallows die je in de winkel kan kopen, zoek dan even met de zoekfunctie hoe het in z'n werk gaat.

De ogen e.d kan je ook van marsepein, fondant of mmf maken!

Probeer anders ook even de zoekfunctie voor Bumba te gebruiken,
dan zie je heel veel voorbeelden!

Succes ermee!

6

hoi frouke
ik had ook een bumba taart gemaakt vorige week voor mijn dochter die werd 1 jaar
ik had de taart van bischuit cake gemaakt en dan met botercream en jam tussen de lagen en afgesmeerd met botercream .
en alles bekleed en de bumba gemaakt van fondant .
hij was super geslaagt iedereen vond hem lekker .
groetjes raklie